I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 13 september 2014

Av Marie - 13 september 2014 22:52

 

bilder från bonaparte.se


Detta är vad jag nu är intressard av, och ett par av grejorna har jag redan/är på väg hem. Men när jag fick den nya katalogen i min hand i början av veckan så fanns det ett par till saker som jag inte såg sist. Det är kul att uppdatera sin garderob, särsilt när man kan klicka hem dem och slipper stå i provrum.

Av Marie - 13 september 2014 21:32

Jag tog mig lite egentid igår, tyckte inte jag hade något att tillföra utan allt lätt lika dant - i alla fall i mitt huvud. Tog och spelade lite Watch dogs, och kanske tack vare att jag inte gjorde annat som i vanliga fall ibland kan göra mig distraherad så klarade jag uppdrag, på uppdrag. Lite kort så består Watch dogs av 5 Uppdragskapitel och så en hel del olika typer av sidouppdrag, och jag gick från Kapitel 2, Uppdrag 12 - Kapitel 3 Uppdrag 3 - där jag nu sitter fast, igen. Senast jag gjorde det var ju i förra helgen, men jag har på en dag gjort klart 5 Måluppdrag - det är en hel del. Det är mer än jag spelat sedan den kom i brevlådan, och jag har även läst lite ur Eldvittnet. Nu är det bara runt 50 sidor kvar och det är riktigt spännande. Hur ska den sluta?? Jag tror i alla fall att jag tar och läser ut den ikväll och det ska bli rätt skönt få börja med en ny bok, speciellt efter hur många veckor det tillslut tog att läsa ut Eldvittet pga splittrande tankar och en del andra fritidsintressen. Men jag hoppas att jag nu ska ta och börjar priotera lite annorlunda, för det har känts lite väl stressig ibland - att man aldrig kan avsluta något.


Men det är inte det enda som jag har ägnat mig åt, jag har även sett 4 avsnitt av Private Practice. Det är mindre än 15 kvar ? men de är så bra och har man väl börjat titta så vill man se vad som händer i nästa. Jag kommer att se även avsnitt 5, sen får jag se om det blir en film efter det?? Har lite att besluta om imorgon, och hoppas att det blir av tillsammas med lite annat. Som ett mycket renare rum...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards