I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 7 januari 2009

Av Marie - 7 januari 2009 14:30

Jag sitter här och bläddrar i en tidning, men lite tidigare idag så lärde jag mig något nytt. Nämlingen att man kan uppdatera en sida genom att använda F5. Och jag som alltid undrat var den har vart bra för? Sen går jag i tankarna att köpa skor som förbättrar min balans, för den är inte den bästa just nu. De heter MBT skon och kostar runt 2000:- men då använder man muskler som man annars inte brukar använda och man tränar upp balansen i kroppen, pga att man inte har något stöd för hälen utan de får musklerna se till att man står och går rakt. Men det kan jag ta och göra först när det har blivit vår.


Att mjölk kan vara så gott, smasken rent av. Annars händer det inte så mycket här just nu. Sen finns det en del som kommer att beställas hem under de kommande veckorna, som tex hörlurarna, så att jag kan höra bättre. Man kan ju undra var en förtrång hörselgång ska vara bra till? Men kanske går inte allt ljud in i örat, i lika hög frekvens? Och snart ska man även börja se över vad man vill ha i födelsedagspresent. Undra vad det kan tänkas bli för något?

Av Marie - 7 januari 2009 00:41

Bilder lånade från M925.


Jag har tagit en lite paus från Sex and the city och sitter och kollar på smycken, och råkade då halka in på en annan bloggsida. Bara för att jag försöker komma på vad jag vill ha i födelsedagspresent. Det är svårt, eller det tar en regäl funderare. Jag vill ju fortfarande ha kameran, som jag förut har nämnt och som jag får ta och köpa själv, i slut ändan. Och jag vet inte om jag behöver någon mobil, funderar den jag har fungerar fortfarande. Så vad ska man då tänkas vilja ha? Jag kommer ju att få hem väskan jag köpte med pengarna jag fick förra året, på typ min födelsedag men om jag nu får pengar så tänker jag inte vänta lika lång tid tills nästa beslut.


Jag funderar nämligen på att skämma bort mig själv med att köpa lite silver smycken, bara för att det finns inget bra tillfället för att vänta, det gör inte livet längre för mödan. Tänkte bara dela med mig av några av mina favoriter från M925. Men nu är pausen över och jag ska ta och hälla upp en glas kall mjölk och gå tillbaka till Sex and the city igen. Det är utmärkt att titta på när man vill koppla av och skriva som jag gör parrellt i huvudet, för att sedan skriva ner det - då och då. Och för att se om det är något jag missat när de har gått på tv, men jag är inte tillräcklig slav under märkelsprylar att jag skulle vilja gå runt med säsongens senaste Dior? Är det hela namnet eller olika märkesskor och väskor. Jag ser inte vitsen med det OCH en hel del av märkerskläderna skulle jag aldrig sättat på mig eller gå runt i för att jag helt ärligt tycker att det är fullt. Fast det är min smak eller ensak.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards