I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 23 januari 2009

Av Marie - 23 januari 2009 21:58

Nu har jag titta en stund på det nya övningarna som man kan göra med pilatesringen när man gör övningarna, och man kommer åt på ett helt annat sätt än tidigare, men jag får börja med det först imorgon innan måste jag studera och lära mig det nya övningarna och de gamla som nu ser annorlunda ut för att inte göra fel och skada mig. Det medföljer även en uppvärmning där man dansar i takt till musiken och en annan som motvärkar/tränar bort gäddhänget. Men nu ska jag gå och titta på några nya avsnitt ur Gossip girl och mina favoriter i serien vilka är Daniel och Serena? och äta lite godis. Det finns inte så mycket att göra nu, jag har redan tittat på veckans avsnitt av på spåret och idag vet jag inte än om det är någon ide att titta på CSI:NY då den börjar efter 03.00?? Men, men mycket kan hända tills dess, men nu ska jag mysa. På med kofta och filt här blir det att följa intrigerna på nära håll. Idag tog jag en liten promenad bara så att jag inte skulle bli så stel igen, och jag är inte pigg på att gå ut och gå om det ska bli så mycket halare än vad det redan är.

Av Marie - 23 januari 2009 16:29

Här sitter jag nu och tittar i en tidning, som innehåller en rad snygga kläder som nästan får mig att börja drömma om vår/sommaren. Och det efter larmet om att mer snö är att vänta, och här gick jag runt i tron om att våren är på väg - speciellt efter att jag hör fåglarns sittandes i träden och kvittrar. Nu har jag äntligen fått mejlet angående CSI:NY och den är på väg, men jag får det inte förens i början av veckan - *suck* och jag som hade planer. Om man väntar på något gott - väntar man oftas för länge. Och tänka att det snart är dags för semmeltider och bokrea, februari har en hel del bra eller goda saker innanför skjortsärmarna. Sen funderar jag på att beställa hem en katalog med kläder i, alltid hittar man något och man kan alltid använda den framåt vårkanten när man inte går runt i tron att det är vår utan att det faktiskt är vår ute. Tills dess får väl jag gå i ide.

Av Marie - 23 januari 2009 02:08

Nu börjar det strax, dags för att göra i ordning ett glas oboj så att man är klar innan det börjar. Det är inte ofta som jag inte missar början av programmet - ni vet när man ser vad som har hänt. Det är lika irreterade varje gång när det känns som alla andra då vet så mycket mer än tills man får se olycksplatsen, men det är ju inte riktigt samma sak. Men jag hinner nog få i mig lite vatten också innan jag tar ut mjölken för ikväll har jag nog inte drukigt lika mycket som jag brukar? För jag är rätt törstig nu.

Får se vad jag kan ta och hitta på lite senare idag? Kanske gå på en promenad? Men då hoppas jag att jag inte är lika stel i övermorgon som jag var igår. Jag får nog ta och kika in i centrummet under nästa vecka för att se vad som har hänt, jag måste i alla fall dit ner. Då kan man ta och spanna in lite annat, och kanske shoppa lite när man är i krokarna.

Av Marie - 23 januari 2009 01:27

Så nu har jag suttit i fotbad, som var väldigt skönt och jag har även kollat in 3 avsnitt så här långt om vad som försegår hos ungdomarna i New York, som det rapporteras om av Gossip girls blogg. Det är en hel del skvaller, vissa människor som skulle haft det bättre om det inte träffast, vissa som lever i en bubbla och sedan några helt normala människor i smeten. Just nu har jag ingen aning hur det kommer att sluta eller vem som kommer att såra varandra mest. Och det får mig att undra vem som vill leva ett sådan yttligt liv? Flera av dem är bara bortskämda ungar som gör vad som helst för att tillhöra den innersta cirkeln. Det är framför allt en kille som jag redan nu avskyr eller det gjorde jag så fort jag fick syn på honom. Han heter Chuck, i serien och får allt han vill ha och om han inte får det (händer väldigt sällan) så ser han till att skvallra om dem. Jag hoppas att de andra som jag gillar bättre, inte kommer att svika mig, i den kommande 15 återstående avsnitten av första säsongen. Men man undrar hur det ska sluta? Chucks pappa som har något på gång med en av mammorna som inte är bättre hon.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards