I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 18 januari 2009

Av Marie - 18 januari 2009 19:30


I år ska jag se filmer som Flickan från ovan (jag har läst boken), Harry Potter och halvblodsprinsen. Men även filmer som Änglar och demoner med Tom Hanks, 2009 verkar bli ett stort film år. Men det är fler saker som händer i år men som jag inte kan på rak arm komma på vad det är just nu. *funderar* Jag tror i alla fall att jag kommer att välja De utvalda av John Grisham, till min nästa bok att läsa. Jag har inte ens läst baksida och vet vad den handlar om än, men det ska bli kul att läsa något nytt. Annars tänkte jag ta och titta på någon film, det känns inte som att det finns så mycket och göra och det känns inte som om jag vill börja titta på Gossip girl nu, rädd för att jag sen inte har någonting mer att göra. Att det ändå ska vara så svårt att underhålla sig själv, men nu är det mindre än en månad tills dagsutflykten till Mariehamn.

Av Marie - 18 januari 2009 15:44

  • Hundavföring (ska man ha hund så är det väl bara att plocka upp)
  • Reklampauser (som gör filmerna sjuklånga, det räcker med ett par)
  • Stringtrosan (är inte bekäm, praktiskt och liggerbakom sjukdomar i underlivet)
  • Högklackadeskor (inte bekvämma och bra för höfter, knän, fötter mm)
  • Mobiler (med irreterat små knappar)
  • Vädret (som inte kan bestämma sig om det ska vara kallt eller varmt)
  • MP3-spelare (vars användare underhåller hela bussen, tåget)
  • Gapphalsen (människa som tror att man måste skricka i mobilen)

Av Marie - 18 januari 2009 15:15

Innan jag gick och la mig så tog jag och läste lite ur min blogg via mobilen, det var inte så lätt, för att efter två meningar så tog det slut, så det skulle nog bli svårt att blogga med mobilen om man gillar att skriva långa meningar. Den har även stora knappar och har ett ljud som nästan skulle få de döda att växas till liv igen, och är man inte död än så kommer man i alla fall att få problem med hörseln om man inte sänker ljudet. Och inte är det heller lätt att välja märke på glasögonbågarna, jag kan inte ens förstå varför jag började titta på dem nu när jag i alla fall inte kan bestämma mig. Jag har i alla fall inte många sidor kvar nu tills jag börjar med en helt ny bok, får ta och välja någon av de jag redan har nämnt tidigare i månaden. Jag får även ta och göra beställingen snart på filmerna och pocketböckerna, men det var i alla fall skönt att bada fotbad inatt, men det var dock lite för kallt för min smak. Idag ska vi äta pannkakor. Jag har fem rätter som mina favoriträtter, pannkakor, hamburgare (inte hos jättekedjorna) pizza och lasange. Jag tänkte snart lista saker jag inte gillar, bara för att jag gillar att göra listor.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards