I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 10 januari 2009

Av Marie - 10 januari 2009 16:13

Tänk om man ägde en mac som laptop, fast drömma kan man ju alltid göra. Macbook air, ser snygg ut men därefter kommer också priset, men jag skulle ändå vilja ha en sedan. För att kunna betala räkningar på, säkerhetsexparter säger ju att man ska ha två olika datorer för att minska risken för att få in spionprogram som kan se när man betalar räkningarna på nätet. Sen skulle det även vara kul och se om det finns någon skillnad i hur det känns att skriva på en laptop för att det är över 10 år sedan jag surfade senast på en laptop, och det var en utmaning utan mus, så det är nog bättre att köpa till en sådan om man nu ska skaffa bärbart.


Så den kommer nog hamnar på min drömlista, fast än så länge har jag inget mer på den listan. Fast jag skulle gärna vilja ha den, det får väl bli min nästa datorköp, som skjuts på framtiden men förhoppningsvis inte allför länge. Några år är all för lång väntan.

Av Marie - 10 januari 2009 13:51

Nu är det snart en månad kvar tills det händer 3 saker under samma månad. Först kommer CSI:NY sedan kommer Bokrean och tillsist The sims 3. Men just nu vet jag bara om att CSI kommer i början av februari och att sims 3 kommer den 19:e. Förra året började bokrean den 26:e, men i år har jag ingen aning bara att jag tänker passa på och kolla in om det finns något att köpa. Och i år är det tydligen tisdagen den 24:e som man ska planera in, för då smäller det igen. När bokrean kommer tillbaks.


Men tills dess, ska jag spela de spel jag redan har, och läsa det böcker jag redan äger, och snart ska jag ta och lägga en order på hörlurarna också. Jag som minstänker att jag har för trånga hörselgångar, det skulle förklara varför det än så länge inte har hört det mesta genom hörlurar eller varför det ibland kommer ett surrande ljud som försvinner när jag "drar" lite i öronen. Detta ljud kan uppkomma när man har för trånga hörselgångar, så då är det i alla fall inte tinutus, då när jag slappnar av i käken så försvinner det surrande ljudet. För de vanliga öronproparna, det gula och stora som hus kan jag inte ha för att de är för stora, det går inte in i örat. Jag har ett par eller två? Som man kan bada med förutom att stänga ute ljud, jag får knappt in dem i örat och när de sitter rätt (det är rätt svårt) så hör jag ingenting i normal samtalston.  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards