I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 13 januari 2009

Av Marie - 13 januari 2009 22:36

Idag har jag städat under alla tomtar och julsaker på nedervåningen, granarna åkte idag också. Men vi har sparat ljusskarna ett tag till, för att det inte ska kännas allt för mörkt. Sedan tog jag även och dammsög mitt golv, men jag har ingen lust att göra mer än så idag. Jag tycker att jag har städat nog och jag kan alltid gör något mer imorgon, kanske jag även åker ner till centrum en stund och passar på att köpa glass medan jag ändå är där. Jag har en liten idé om vad det blir, men jag har inte bestämt mig helt än, den som lever får se.

Nu tänker jag ta och spela lite sims 2, och fika om ett tag innan jag går och lägger mig. Jag hoppas att jag får lika mycket gjort imorgon som jag fick idag och går och bokar tid för klippning också. Det börjar bli dags, det har gått 3 månader sedan förra gången. Men nu ska jag fika och spela lite sedan ska jag läsa en stund innan det är dags att gå och lägga sig. God natt.

Av Marie - 13 januari 2009 11:13

Nu har jag sovit på saken och bestämt mig för att inte köpa mer kläder än det jag behöver vilket är underkläder, för nu har jag beställt ett kompliment till pilatisen som jag redan äger. Så nu kommer det hel fler dvd med fler övningar och även en ring som ska hjälpa till att forma kroppen. Förra svängen som jag tränade med pilatese i 2 månader varje dag så gick jag faktiskt ner i vikt. Jag hoppas bara att jag gör det under en längre period nu och att jag går ner mer i vikt. Och att ska slippa köpa fler kläder i större storlekar, jag vill inte få diabetes i framtiden för att jag har vart lat. För att jag har det i släkten.


Och snart ska jag även beställa hörlurarna så att jag kan sänka volymen i iPoden för att höra bättre. Men först ska jag ta och spela lite mer på king.com det är kul men just nu går det så där. Det går snart bättre att beställa hörlurarna och gå upp och läsa istället. Idag vaknade jag tidigt efter att jag gått och lagt mig flera timmar tidigare än i förrgår, och för ovanheltigens skull vaknade jag inte. Vilket brukar vara det vanligaste anledningen till att jag inte kan somna tidigare än jag gör, för att jag då bara sover en 2 timmar och sedan vaknar igen.

Av Marie - 13 januari 2009 10:07

Happy Birthday Marie from the Backstreet Boys! Howie, Kevin, Brian, Nick, and AJ hope you have a great day.

NEVER GONE
In Stores June 14, 2005
Featuring the smash single "Incomplete"


Dels är Kevin inte längre med i Bsb, slutade för 2,5 år sedan. Sen är Never gone inaktuell, och ser ni 2005? Det är nu 2009 nu. I alla fall under den här veckan i fancluben så kommer man kunna se live från studion där de befinner sig just nu. Kan knappt vänta.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards