I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 12 januari 2009

Av Marie - 12 januari 2009 23:41

Nu har jag börjat att jäspa så smått, idag är jag helt slut. Men idag har jag börjat med att rensa bland mina kläder, och jag ska även kolla igenom det sista innan jag gör beställningen av kläder imorgon. Jag ska även ta och byta plats på kläderna och dela in dem efter använnings område. Sen måste jag nog ta och dammsuga också, fast det inte är så kul. Sen ska jag även passa på och plocka bort, det är konstigt att man slutar efter ett tag och nästa gång märks det knappt att man har gjort något åt det. Undra hur det kommer sig? Jag fick en näckrosfikus ? och en garderobsblomma idag, samt två lotter som var nitlotter. Resten ska jag få senare i veckan. För nu tänker jag gå och fundera lite innan jag går och lägger mig. God natt!

Av Marie - 12 januari 2009 14:01

Jag mår inget vidare idag, för jag vaknade upp och mår illa. Det känns bättre efter jag fick i mig lite men det är ändå ingen vidare kul att må illa var och varannan dag. Jag ska dock dricka lite te sedan, just nu sitter jag och kollar in glasögonbågar. Som jag fundera på att köpa och sedan efter behov sätta in glas i, men jag undrar om man kan handla av en kedja och låta en annan sätta i glasen? Om försäkrning täcker det, när man väl ska använda dem? För jag kan ta och ge bort mina gamla, som mitt första par glasögon och ta och köpa nya, men de ska se normala ut. Inget i plast och inget med konstiga former, det är inte jag. Så det spelar ingen roll om det är modernt eller inne just nu, för det tenderar att vara ute en kort stund efter att man inhandlat glasögonen om man går efter det. Och jag har planer på att använda dem längre än så.

Av Marie - 12 januari 2009 03:12

Jag sitter här och ja, vad gör jag? Jag har hittat kläderna som jag skrev om förut, så det var skönt att jag gjorde det. Så det är vad jag ska göra om ett par timmar, ska bara ta och rensa ut byrån lite först bara. Med kläder jag inte har använt på ett par år och kläder jag aldrig kommer att sätta på mig. Det borde bli en del, i alla fall känner jag på mig det.

Jag har fyllt 26 år nu, ja det är min födelsedag och ute blåser det kraftiga vindar. Det känns inte som att det kommer att bli en bra dag idag. Jag kommer inte att bli firad, jag har inget bättre för mig att sitta här. Fast jag har ändå inget att göra. Och om ett tag tror jag att jag är klar med min önskelista som förnärvarander ser ut som den första minus alla bilderna på sakerna som jag ville ha.


Vem är du? Jag vet inte hur sant det är, men det var i alla fall lite roligt. Men nu ska jag gå och göra något annat och jag hoppas att jag kommer att somna om en stund. Jag ska bara ta och hålla tummarna först. Hm, det gick inte så bra att skriva då, vissade det sig.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards