I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 22 januari 2009

Av Marie - 22 januari 2009 22:26

Nu tänker jag ta och göra mig lite kvällsfika, koka lite te och ta mig ett fotbad. Medan jag laddar upp med något eller några avsnitt i Gossip girl, det känns på tiden att börja se den nu, fast jag aldrig tidigare ens har sett ett avsnitt ur serien. Men den här gången ska jag se till att det är varmvatten i baljan innan jag sätter ner fötterna, det är skönast så. Nu har jag även suttit och tittat på förra veckans På spåret, och det var jobbigt att inte kunna följa det med text så jag hade inte så många rätt som jag ibland brukar ha. Mina fötter kommer i alla fall att reflektera över det varma vattnet, och det ska bli skönt att koppla av en stund. Jag ska även försöka hinna med att se nattens avsnitt av CSI:NY och hålla tummarna för att spelet kommer imorgon och räddar min helg. Annars får jag titta på någon film som kan hinna fram tills imorgon? Men nu måste jag gå, jag har ju stora planer att genomföra.

Av Marie - 22 januari 2009 20:40

Mitt spel kom inte idag, så jag hoppas att det kommer imorgon istället. Och idag har jag ägnat åt Yoga förutom att jag har gått på maskinen idag, jag spände mig så mycket igår att när jag vaknade idag så hade jag så ont att jag knappt kunde gå. Det hjälpte inte heller att musklerna inte lydde, så istället för att bädda sängen, så ramlade jag med överkroppen ner i den igen. Men det blev bättre efter min första Yoga övningar, dock var jag tvungen att göra om dem någon timme senare för att inte allt av smärtan var borta. Jag hoppas att jag är mer rörlig imorgon och att mitt spel har hittat hem tills dess, så jag har något att göra mellan Yoga ställningarna. Nu sitter jag och spelar sims 2 och kan inte förstå att det är mindre än en månad kvar tills sims 3 kommer. Just nu kan man bara fundera hur det kommer att se ut och vad man kan göra i spelet, men man kan ju hoppas att de har löst en del som man förut var irreterad på.


Det ska tydligen finnas barnvagnar som man kan sätta ungen i och gå runt i kvarteret, föder man tvillingar så ligger inte det första barnet på golvet med hon föder nästa utan de ligger kvar på hennes arm. Är man tjuv och är elak så tar man hem det man snott under dagen, man kan även sno godis från småbarnen. Sen kan man via reglars styra färgen på håret, smink och kläder. Man kan enkelt göra så att ingen ser exakt likadan ut, detta var verkligen på tiden. Hoppas att det inte blir försenat nu bara.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards