I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 9 januari 2009

Av Marie - 9 januari 2009 22:43

Idag har jag kollat på Sex and the city och har nu äntlingen upptäckt i alla fall ett avsnitt som jag aldrig har sett förut. Jag ska ta och upptäcka om en stund om det är fler som jag aldrig har sett förut. Annars sitter jag och städar i iTunes, och fyller på med bilder, sedan sitter jag under tiden och lyssnar på sagan om ringen. Brödraskapet ska snart lämna Vattnadal. Sedan sitter jag och bläddrar i kataloger, och funderar.


Om ett tag ska jag dricka lite te och äta några smörgåsar och fortsätta att "städa" samt titta på Sex and the city, men innan dess ska ta och läsa några rader till i boken som jag läser för tillfället. Sedan kanske jag får lust att plocka bort lite saker och städar rent bara i farten?

Av Marie - 9 januari 2009 22:27

Grattis vill jag passa på att säga till Aj i Backstreet boys, som idag fyller 31 år.

Av Marie - 9 januari 2009 14:48

För några veckor sedan, dagarna före jul upptäckte jag att jag inte fått min tidning. Så jag tog och kontaktade dem om problemet. Och tidningen kom några dagar innan nyår - gånger 2. Nå, nu fick jag den återigen i onsdags, nämligen den förlorade tidningen som tog 25 dagar att komma fram. Kröp den hela vägen hem eller? Och så sägs det är posten är tillförlitlig. Det kan den ju inte göra när extra tidningen hittar hem fortare än orginaltidningen.


Men nu sitter jag här med nästa månadens tidning och den kom fort fram, jag hade inte väntat med att få den i dag utan att den skulle komma först på måndag. I månadens nummer som kommer ut i butik på tidag handlade det om jeans, det finns en jeansgudie i tidningen och så får man även rabatt på jeans. I nästa nummer som kommer i februari ska det tydligen handla om bröllop. Tidigt? Eller så tar det tid innan allt är klart inför ett bröllop? Men vad vet jag om det? De enda bröllop jag har vart på (19 år sedan) så planerades det, och genomfördes det på 3 dagar, buketten beställdes på annandagen och tre dagar senare var det över.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards