I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 4 februari 2009

Av Marie - 4 februari 2009 23:28

Jag håller på att plockar ihop till en ny inredningsinlägg, men det är svårt för man måste kunna beställa det också via nätet. Jag hoppas bli klar med det snart, men jag måste ta och börja med det först. Om inte det skulle vara nog håller jag även på och med smyckes tips - igen. Så det är många bollar i luften just nu, hoppas att jag börjar att träna pilates i morgon i stället, pga att jag åt fibrer för två dagar sedan så körde magen ihop sig, men jag hoppas att börja med det snart. Min mage är hopplös, för det mesta. Jag inte haft ont, konstigt nog men det har i alla fall inte vart på topp heller. Jag hoppas att det blir lite bättre efter jag går ner lite i vikt, att den ska bli mer hanterbar än vad den är nu.


Boken jag läser just nu är väldigt bra. Den handlar om en kriminalpolis i en håla i Usa som misstänks ha avlidit av en hjärtinfarkt, vilken efter änkan anställt en privatdektetiv gräver fram sanningen. Jag har läst mer än 50 sidor nu och än har inte så mycket hänt än, men den verkar vara väldigt bra, det var lätt att komma in i den bla. boken som jag vart kan rekomedera heter som sagt Villospår.

Av Marie - 4 februari 2009 15:04

Jag var ute och promenarat idag också men idag var det molnigt så det var inte lika kul att vara ute och gå. Men jag får se, om snöstormen kommer hit tänker jag då inte gå ut och promenera. Som om det inte skulle vara nog så har Sims 3 blivit uppskjutet, något som ställer till det för mig men annars kan jag väl ta och vänta lite längre tills det kommer, jag har ju redan bokat det, men det kan också avbryta beställningen så man får boka om den igen.


Idag gick jag upp ännu tidigare än igår, men jag har ändå inte hunnit läsa mer i boken så mycket som jag har velat, men jag har kommit rätt långt i alla fall om man tänker på när jag började att läsa Villospår, men jag ska fortsätta om ett tag. Jag funderar även på att börja blogga under en annan domän, men jag får se vad jag gör, om jag skriver en del i bägge eller om jag flyttar den ena till den andra. Jag vet inte, men den här ser lite tråkig ut i alla fall en mulen februari för som sagt har jag inte bestämt mig om jag ska göra det än, den är bara en av många tankar som far runt i mitt huvud just nu. För jag kan ju alltid dela upp den här bloggen och göra den mindre rörig, eller så gillar ni att den är så här rörig?

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards