I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 15 februari 2009

Av Marie - 15 februari 2009 21:28

Tydligen ingår i alla fall första delarna av Gossip girl i Adlibris bokrea i år, jag vet inte om det gäller alla andra, men det gäller just där. Ska nog snart gå och boka innan den 23 för att vara säker på att få det jag vill ha, sen ska jag väl åka ner den 24 men handla lite mindre så man inte behöver släppa hem så mycket, det är lätt att man känner sig som en apa i armarna efter vart nere på bokrean. Annars går jag och funderar som vanligt på det mesta och jag kan ju inte komma till skott eller så är det bara jag som känner så?? Just nu är jag choklad sugen och enligt mig är det bästa godiset någonsin. Men nu är det några dagar sedan jag åt det, allså är suget inte som högst men ändå rätt högt. Men nu ska jag gå och fika för andra gången idag, då jag har fått en arraksboll. Sen bakas det bullar till nästa helg, och fiffirutorna är redan klara. Just nu sitter jag och chattar på facebook med en gammal vän, fikat får vänta lite...

Av Marie - 15 februari 2009 21:00

Nu har jag avbeställt hörlurarna från apple, tydligen så måste jag göra så att min bank beskräftar summan för att de ska skicka i det här fallet hörlurarna och jag vet inte hur man gör det, så då är det bättre att skicka efter någon annanstans där beställningen behandlas efter man uppgett kontonummret vilket de inte gjorde hos apple. Det gör nog en högre säkerhet, men jag blev bara vimsig av det. Annars om jag någonsin skulle skaffa mig en bärbar datorn fast jag inte vet så mycket hur det fungerar i praktiken jag har aldrig ägt någon så skulle jag ändå vara sugen att köpa en sådan här innan årets slut. Inte vet jag heller om hur Mac fungerar men jag funderar att bara skriva med den, i alla fall att ha den som arbetsdator med att skriva en bok fast det skulle vara mer ekonomiskt att skriva på den jag har men denna är ju bärbar så då blir man ju inte lika bunden. Jaja, nu hörlurar behöver jag i alla fall till iPoden då jag har trånga hörselgångar, får se när jag genomför det köpet?? Snart hoppas jag...

Av Marie - 15 februari 2009 17:29

Jag har vart hemma en stund, vi åkte över till farmor en stund och fikade, åt min hittills tredje konditorbakta semla i år. Och nu sitter jag och blädrar i en tidning som jag fick av henne. Och bara sitter och tar det lugnt, jag har faktiskt lust att kanske shoppa lite imorgon får se hur det blir med det? Får se hur man känner sig imorgon, det är ingen idé om man inte är på shoppinghumör. Jag ska i alla fall passa på att inhandla choklad och Ben&Jerry när jag åker ner. Men jag ska nog träna lite pilates om en stund, och det börjar bli bättre ju oftar jag gör det. Det känns inte längre som man håller på och dör, vilket det gjorde de första gångerna. Så det känns skönt att man inte är helt slutkörd efter ett träningspass utan bara nästan, nyttigt har jag i alla fall hört att det ska vara.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards