I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 11 februari 2009

Av Marie - 11 februari 2009 22:41

Om en stund är det dags för månadens fotbad, eller i alla fall det första för den här månaden. Får sätta på en film eller gå igenom katalogerna medan jag bara sitter där och njuter, men riktigt känner hur musklerna slappnar av det är vad jag gillar med att bada fotbad, faktiskt det enda jag badar då jag annars bara gillar att duscha. Sen ska jag ta och läsa lite mer innan jag går och lägger mig, men innan dess ska jag ta och dricka lite te eller så gör jag det samtidigt som jag tar mitt fotbad? På återseende...

Av Marie - 11 februari 2009 15:44

Idag ska vi äta lasange, en av mina favoriträtter och det ska bli så gott. Det är en maträtt som jag lugnt kan äta någon gång i månaden. Och den blir godast med mycket vitlök, vare sig man är förkyld eller ej så är det gott med vitlök i lasange och potatisgratäng annars får det vara för min del. Annars har jag ägnat min dag åt att ömsom läsa ömsom skratt med människorna som finns beskrivade i Där regnbågen slutar, det är en väldigt rolig skriven på sina håll att man inte kan låta bli att småskratta. Som när det går i äktenskapsrådgivning för att inte bråka och upptäcker att den nu också bråkar om varför de måste gå på den. Och att det går så långt att de funderar på att låta äktenskapsrådgivaren flytta in hos dem. Då bör man nog inte vara gifta längre. Men i den här takten som jag nu avvärkar boken, så kommer jag snart att få börja med en ny, för snart har jag läst halva boken och det på under 48 timmar. Sen ska jag också underhålla mig med att gå igenom katalogerna igen för att se vad jag vill ha och vad jag ska ta och beställa från dem. Det är alltid lika kul att ha en hög kataloger som aldrig ligger still när man travar dem på varandra. Det är vad jag ska göra om en stund.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards