I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 21 februari 2009

Av Marie - 21 februari 2009 18:11

Skicka gärna en kommentar och berätta. Vilka det är som läser min blogg.


Vem är du?
1. Ingen du känner... 
X. En bekant, kan man säga. 
2. En nära vän eller släkting.

Hur ofta kommer du hit?
1. Detta var första gången faktiskt.
X. Tittar in då & då...
2. Jag läser slaviskt varje dag!

Vad har du för dig här?
1. Inget, kom hit av en slump! 
X. Tittar på bilder och läser något inlägg ibland.
2. Läser och begrundar.

Av Marie - 21 februari 2009 15:02

Nu har jag läst ut Philadelphia och det hade gärna fått vara lite längre. Filmen jag kolla på igår heter Good luck, Chuck och den var väldigt kul på sina ställen, jag skrattade gått åt den. Jag kommer förmodligen att väja Kvackarna av Stephen King till min nästa bok. Kanske att jag kommer att se en film efter Melodivfestivalen, och det kommer nog bli den nyaste i min samling, The heartbreak kid??? Men först ska jag försöka att inte äta ihjäl mig, kanske lyckas jag att inte få magont i alla fall. Sen ska jag ta och städa imorgon och kanske ta och skriva lite gran på datorn. Och ta och ladda iTunes med lite fler låtar för att senare ladda in dem i iPoden, och snart kommer det några fler album hem - jag kan knappt vänta.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards