I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 7 februari 2009

Av Marie - 7 februari 2009 15:47

Jag sitter och laddar apples sida, som är så seg så det är inte klokt. Måste ju titta om det har kommit en ny uppdatering av iTunes, sedan jag ladda ner den senaste versionen. Och nu har jag äntligen segat igenom sidan för att hämta ner den senaste versionen, att det alltid ska vara så bökigt. Sen har jag tagit en promenad i dimman, det var inte mycket man såg av vägen och omgivningen, gud vad jag länktar efter våren. Men den kommer väl inte snabbare för det? Trodde väl inte det. Villospår börjar sagt med säkert att lida mot sitt slut och den har vart angenäm att läsa, den är dock min första av författarinnan, Sue Grafton. Senare ska jag nog i alla fall lägga min primära beställning av sommarkläderna, som jag måste beställa senare i veckan. Jag har hittat några snygga kläder men klänningen som jag funderar att beställa i två olika färger går bara att beställa via ordernummer, det betyder att man inte kan studera den i detalj, och det är väl det enda som irreterar mig just nu då jag alltid eller för det mesta vill ha kontrol. Jag gillar inte att bli överraskad. Jag såg en smart sak i en annons, med tidningen som kom igår. Det ser ut öronproppar, men man sätter in innan man lyfter och landar - de gör så att obehaget av ont i öronen försvinner. Och jag tänker inhandla innan jag åker till kanarieöarna, jag vill inte ha ont i öronen igen. De fungerar optimalast vid tur/retur resa, alltså till två flygningar och kostar 98:- på apoteket men det finns också på vissa flygplatser. Sen sätter ju melodivfestivalen igång idag. Men något krångliga regler. Vilka tror ni går direkt till globen och till andra chansen?

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards