I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 26 februari 2009

Av Marie - 26 februari 2009 21:17

Imorgon ska jag ta och handla choklad, hade jag gjort det idag så hade jag missat bussen. Jag ska om en stund ta och fika, men innan dess ska ta och bestämma mig för vilken film som jag vill se och kanske ta och plocka rent från skrivbordet också, så jag har mindre av det att göra imorgon. Sen har jag sett en hel del spännande smycken som går att beställa via Guldvivas hemsida som jag tycker är snygga. Tror att jag ska beställa någon gång i mitten/slutet av mars. Jag tycker att det är snyggt när man har hämtat inspirationen till smycken från naturen då inget ser exakt likadant ut, för det ger smycket en personlighet då allt är gjort för hand, ser de heller inte ut exakt likadana. Men jag tror att det är dags att se filmen Philadelphia idag efter att jag läste boken i förra veckan. Så behöver jag inte fundera över vad det är för film som jag vill se.

Av Marie - 26 februari 2009 19:25

1. 4 tv-pogram jag brukar se:

Alla CSI, Små människor i en stor värld, Gossip girl och Numbers

2. 4 saker jag gjorde i går:

Såg på tv, läste, bloggade och lyssnade på musik

3. 4 saker jag längtar till:

Kanarieöarna, bsb konserten, sommaren och the sims 3

4. 4 saker som står på min önskelista:

Träffa Bsb igen, åka tillbaka till Portugal, uppleva San Francisco mm

5. 4 saker som jag tycker om att göra:

Läsa, skriva, spela dataspel mm

6. 4 Saker jag avskyr:

Krig, våld, svält och katastrofer

7. 4 Saker jag åt i går:

Tonfisksallad, semla, lunch, fika

8. 4 bloggare jag utmanar: För de som vill!

Av Marie - 26 februari 2009 18:51

Nu har jag nästan precis kommit hem från årets bokrea, får se om jag hittar någon mer bok när jag åker ner i nästa vecka, men för stunden är jag nöjd. Jag handlade 10 böcker på under 15 minuter innan jag tog och åkte hem med nästa buss. Just nu sitter jag och kollar på filmer, och på böcker jag ville ha som inte fanns. Men jag har hittat en del av böckerna jag inte kunde hitta i pocket så jag kanske beställa dem i alla fall? Men det är blöt ute nu, det snöar av någon konstig orsak? Okej det är inte regn men jag vill att snö ska smälta bort nu, men det var i alla fall fint mitt på dagen då solen sken. Ska se om man kan ta och promenera en stund imorgon? Men säkert kommer det vara mullet imorgon bara för att jag ska gå ut, det vore i alla fall inte första gången det händer i såna fall. Enligt min katt som har luktat på böckerna så var det väldigt mycket lukter från dem, hon luktade ett bra tag innan hon var klar. Tänk om vi också skulle känna dem lukter som djur känner?? Hur skulle världen se ut då? Helt annorlunda i alla fall.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards