I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 8 juli 2009

Av Marie - 8 juli 2009 20:01

Det blev bara en promenad idag, av någon anledning. Vädret insperar i alla fall inte mig till att gå ut en gång till när jag redan har gått ut en gång till idag. Så jag har parkerat framför datorn nästan hela dagen idag där jag sitter och kollar på Grey´s Anatomy och skrattar för mig själv. Det händer rätt lustiga saker och ibland är det skönt att bara få skratta en stund. Jag har även börjat att skriva lite på en berättelse som jag skrev om förra året och som jag tog en paus från, får se om den kommer att bli klar och vad som då händer med den? Annars sitter jag och funderar en del, men jag är inte riktigt klar än, jag har inte bestämt mig riktigt än. Sen har jag planer på att läsa ett stycke ur boken men jag väntar också på två filmer som jag nu har beställt. Jag får se vad som annars händer imorgon? Förmodligen ska jag ta och börja städa mitt rum...

Av Marie - 8 juli 2009 19:28

Äntligen, nu finns det tydligen ett datum när albumet kommer, den ska tydligen komma den 6 oktober. Hoppas att den kommer ut då och vi i Sverige inte måste vänta till sist som med förra albumet kom. Men hur ska man orka stå ut till den 6 oktober? Jag vill höra albumet nu, jag vill ha den i min iPod NUU, men det är inte möjligt eller hur? Men det är i alla fall vad jag vill. Tydligen så kommer den första singeln ut senare den här månaden, så då finns det en video man kan kolla på och en låt att lyssna på. Hoppas att den singeln Soldier Down även släpps i Sverige, jag har inte lust just nu att behöva importera den. Men nu länktar jag efter singeln, albumet, konserten den 4 december, åh jag glömde visst musikvideon också, hoppas den blir bra också.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards