I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 14 juli 2009

Av Marie - 14 juli 2009 22:59

En del av vattenfallet inne på Palmitos Park, Kanarieöarna juni -09


Nu har jag sett lite från kronprinssesans födelsedag, men nu ska jag ta och försöka klara ut spelet sherlock holms, får se om jag tar och beställer lite gran imorgon, men innan dess ska jag även se klart extra matrialet till Grey´s Anatomy, det är det enda jag har kvar nu. Får se om jag hinner klara ut spelet innan CSI börjar? Men sen ska jag ta och försöka läsa ut bokcirkelns bekännelser innan jag går och lägger mig. Får se om jag tar ochgör av med lite som jag har funderat på sistonde, det borde med andra ord borde sätta igång med och inte bara prata om, men jag ska nog ta och spela om Grey´s Anatomy spelet innan nästa säsong släpps. 

Av Marie - 14 juli 2009 15:38

Orkidéer tagna inne i Orkiéhuset, Palmitos Park, Kanarieöarna juni -09.


Nu har tyvärr Grey´s Anatomy tagit slut och jag väntar med stor spänning på nästa säsong, det var väldigt få minuter av slutet av säsongen som väckte en hel del frågor. Hur och vad händer i nästa säsong? Annars har jag tagit en promenad som var rätt så trevlig, och jag kan inte vänta tills jag kommit till Flickan som lekte med elden, för då bör det bli dags för att beställa nya ljudböcker, då är det mer än 6 månader sedan sist.Men jag försöker också läsa ut bokcirkelns bekännelser och spela klart Sherlock holms, får se om jag lyckas?

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards