I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 11 juli 2009

Av Marie - 11 juli 2009 18:56

Jag löste problemet idag, när jag spelade vidare med Sherlock Holmes, när jag väl tog och använde hjärnan ett ett natts vila så kändes det rätt självklart men det gjorde det inte igår när jag var trött då jag spelade, men ändå gillar jag att spela spel där du får använda hjärnan för att lösa problemen vart efter de dyker upp. Annars har jag kollat på några avsnitt från Grey´s Anatomy och jag undrar vad som händer härnäst, det brukar alltid dyka upp något när man minst anar något. Jag får se vad som händer härnäst, för jag har en känsla att en hel del kommer att hända, men jag hoppas också att få ett par skratt till.Jag har även tagit en promenad idag, men blåsten hindrade mig från att gå så långt jag tänkt gå, jag får ont i magen när det drar, men jag gick i alla fall en stund, igår gick jag ingenstans pga blåsten. Annars har jag inte så mycket kvar av boken, bara ca 106 sidor och det utspelar sig en hel del i boken som sträckers sig över ett helt år i deras liv. Jag kanske tar och skriver lite om boken sen när jag har läst ut den, men det är en hel del som händer dessa 5 kvinnor som läser böcker ihop, och hur deras liv vävs ihop.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards