I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 30 juli 2009

Av Marie - 30 juli 2009 23:22

Goggle är bra till det mesta, nyss fick jag på mig att kolla hur man tar bort tefläckar på porslin, och man kan tydligen ta bort med med grovsalt och vatten eller ättiksprit på en svamp. Men annars har jag äntligen beställt mina bilder nu, jag betalar ju bara för portot men det tog ett tag att få ihop till 100 stycken, får se hur det ser ut på bild när de kommer hem. Hade tänkt åka förbi Clas Ohlsson snart och köpa en fotoram till en bild som togs på mig nere på Kanarieöarna när jag stod och höll i en falk. Det skulle vara kul att ha den bilden inramad, och nu har jag äntligen ett mått på den, så jag vet vilken storlek ramen ska ha. Får se om jag åker ner och gör det imorgon, mina filmer har ju kommit, nu gäller det bara att hämta ut dem också.

Av Marie - 30 juli 2009 23:09

Panasonic DMC T27 - Kamera

Apple Mac - Laptop

BsB VIP - Träff

Möbler

Lägenhet

+ lite till


Får ta och fortsätta drömma...

Av Marie - 30 juli 2009 22:08

Även idag har jag spelat lite sims 3, men jag har ännu inga spökbarn, jag vet inte ens hur man bär sig åt? Men jag har i alla fall snart läst ut Ur vulkanens mun, jag har bara 3 sidor kvar och jag tror jag vet vilken jag ska börja läsa, men just nu har titeln fallit bort ur min hjärna. Annars har jag spenderat en stor del av min dag genom att vänt upp och ner på grejer i jakt på min mobil som jag inte hittar någonstans. Det är irreterande att leta efter något som man inte hittar. Boken jag snart ska börja på heter Inte ens det förflutna och är skriven av Anna Jansson. Och vad tror ni hände när jag hämtade boken? Jo, jag hittade mobilen som jag spenderat halva dagen att leta efter. Jag fick nämligen en syn om att den låg i en ytterficka utanpå en ryggsäck, och gissa där låg den. Jag vet inte vad som vad mest irreterande, att jag inte minnes var det låg, att jag spenderade halva dagen med att leta, eller att när jag väl tänkte till så hittade jag den. Och ibland skulle jag vilja ha en iPhone, men det kommer nog aldrig att hända, för dels vet jag inte hur det fungerar och dels hittade jag ju min mobil nu.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards