I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 26 juli 2009

Av Marie - 26 juli 2009 21:34

Nu är dagen slut, jag har tagit min promenad som i alla fall känns som det gick rätt så fort, men jag glömde ta tid, så jag är inte så säker? Men nu är det inte mycket kvar av Män som hatar kvinnor i alla fall, då kvinnan som mer än halva boken handlar om äntligen har dygt upp - eller vad en del av dem i alla fall tycker. Imorgon ska jag ta och göra beställningen om filmerna och musiken, och även passa på att framkalla lite nya bilder hade jag tänkt, sen ska jag se om och vad jag vill ha från taxfreen. Så jag vet det innan, jag är på båten, så slipper jag bråttas med det också. Får se vad det blir för väder, men jag kanske får med mig kameran den här gången? Men nu ska jag spela en stund innan kvällens CSI  Miami börjar.

Av Marie - 26 juli 2009 21:11

Badrumsmatta Lime/White/Mother of Pearl  244 kr/st
Finns också handduk 155 kr/st & Badhandduk 289 kr/st
Vägglampa Trassel krom 999 kr/st
Decor stor bordlampa 716 kr/st Liten 558kr/st
Bricka-Naya 659 kr/st
Lotus värmljus 60 kr/st
Aina Aalto vas 314 kr/st
Decor taklampa 1397 kr/st
Filippa K kaffe/te-muggar 2-pack 251 kr/st
Aina Aalto glas finns i två storlekar,
0,33l och 0,22l. 2-pack från 106 kr


Bilder lånade från Skapa och inreda.

Av Marie - 26 juli 2009 20:17

Så här kommer singeln att se ut, när den kommer ut mellan den 9-11 september beroende på var man bor eller befinner sig. Nu går det även att lyssna den, annars om man har lust kan man ta och lära sig texten, eller om man undra var den handlar om så finns texten här. Nu är det ju bara timmar kvar tills den ska börja spelas på radio, om man nu orkar hålla ut tills dess? Det är knappt att man står ut att vänta på singeln, för att se om den innerhåller några b-spår som hör ihop med This is us, och det är en ännu större väntan tills albumet är här. Hoppas man hinner lära sig texterna tills de kommer hit. Jag gillar att sjunga med.


Uppdaterat: I min iver efter hört första tonerna, stängde jag ner alla fönster, så allt försvann. Sen tycker min katt att det här är en av det bättre låtarna på ett par år, senast hon gillade en Bsb låt så var det på Millennium.

Av Marie - 26 juli 2009 15:55

Det finns inte så mycket att göra nu, jag vet inte hur jag ska lösa det nuvarande kapitlet jag försöker klara ut i spelet, och det ända jag lyckas med är att läsa i boken, som jag snart har passerat 100 sidor sträcket i. Jag vet inte hur man tillverkar vapen, för att kunna gå vidare i spelet, men då kan man alltid titta förbi nickcarter.net där han lagt upp filmer från -05 som förrut fanns på weirdworld.com, de är bara såå roliga, så har man inget annat att göra så kan man tillbringa några minuter åt att skratta åt knasiga upptåg. Och det var så kul att få se Kevin igen - fast det bara är ett gammalt band. Det är ren nostalgi, men en del av dem kommer jag ändå inte ihåg med de är kul att se, om och om igen. Får se vad jag hittar på härnäst, och om jag löser mitt mysterium i spelet?

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards