I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 25 juli 2009

Av Marie - 25 juli 2009 18:36

Jag har nästan spelat Anno 1404, nonstop efter att jag fick det att fungera igår, efter nästan 17 dagar sen det kom hem. Tänk vad lätt det varit om ens dator vart inkopplad på nätet, då hade det gått fortare att registera det efter installationen som krävdes för att kunna spela spelet, men nu är jag i gång, jag har bara fastnat lite gran och har då kommit ifrån spel tillräckligt länge för att sakna nätet ett tag. Men det är aldrig kul att köra fast, men det brukar ju drabba mig med jämna mellanrum och det är lika irreterande. Under tiden jag spelar (under tiden båten åker från ena hamnen till den andra) så passar jag på och läser, och på det sättet så har jag läst ut Den mörka ängeln som var rätt spännande och istället börjat på att läsa Ur vulkanens mun. Som i alla fall har börjat med en småbarnsfamiljs resa till Sicillien, men inget verkar bli som de tänkt sig. Annars har jag ont i vänster skulderblad - igen och jag har även tagit en promenad idag, men det blir nog inte fler när jag har ont i ryggen.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards