I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 21 juli 2009

Av Marie - 21 juli 2009 20:48

Bild lånad från Bsbsquad.com


Enligt den officiella Italienska forumet så blir Straight Through My Heart första singeln och den kommer börja spelas på radio 27 juli. Det är sagt att videon kommer den 25 Augusti och att singeln släpps den 9 September i Japan och den 11 September i Tyskland. Albumet är bekräftat "This is us" och kommer den 6 oktober.


Ta och kolla in hemsidan. Den är rätt fräck, men nu har man ju något att se fram emot, fast det känns långt tills dess.

Av Marie - 21 juli 2009 20:21

Jag utförde ett ärende, jag hjälpte mamma med en sak och då passade jag på att köpa en pocket när jag ändå stod och väntade på bussen. Får se när jag kommer ner till bokaffären och vad jag kan tänkas hitta för böcker då? Sen tog jag och åt en tugga av något som såg ut som grodbakelse, men som är det värsta jag smakat i bakväg. Den var sliskigt söt (och jag äter en del grejer med socker). Det var någon nötbotten/maräng aktigt med grönäggviteskum med smak av päron täckt med tjock marsipan. Jag tog en tugga och började må illa, den hade nog vart god om det vart sockerkaka i, denna stank av transfettsbomb med kemikalier. Och var långt ifrån god. Sen verkar filmen L.A Gigolo vara en rätt kul film, i alla fall när jag tittade på trailen. Får se vad som händer senare, men jag tar nog och fortsätter spela sims 3 ett tag i alla fall, sen får jag se vad som händer imorgon?

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards