I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 18 juli 2009

Av Marie - 18 juli 2009 23:54

Får se om jag kommer iväg ner till centrum imorgon, det finns ju en hel del att kolla in, för i var och varannan butik pågår ju rea. Inte för jag tror att jag kommer hitta något, men ibland är det kul att bara kolla runt lite. Men det kanske finns ett bäddset med lite marint tema som skulle kunna passa nu till sommaren? Sen är jag lite sugen på Ben & Jerry, det är en evighet sedan, eller i alla fall ett par månader sedan sist. Men också på hederlig gammal lösgodis, förutom att jag vill ha lite ny skönlitteratur. Får vad som händer.

Av Marie - 18 juli 2009 22:26

http://www.louiseinterior.se/

Dorin 85 kr / man göra tex sin egen kudde
Omtag 79kr / hänga på dörren, för dekoration
Bienvenue-schablon 125 kr / betyder välkommen
Lampa 599 kr

http://www.countrylife.se

Gardinstång 899 kr
Skrivbord 1995 kr
Gratänform 350 kr
Toalettrulle hållare 150 kr
Lampskärm 125 kr
Fat på fot med fåglar 299 kr
Kruka med blå blommor 150 kr
Kruka på fot 150 kr
Silver fat / kan hängas 249 kr


Bilderna är lånade.

Av Marie - 18 juli 2009 21:55

Idag har det hänt så mycket, jag har vart ute och gått, har även hunnit med att klippa häcken men jag kom aldrig ner till centrum idag, får se vad som händer imorgon? Kanske jag kommer iväg då? Idag hade jag på något sätt sträckt en muskel då jag sov, så jag var inte på något vidare bra shopping humör. Nu känns det lite bättre, när jag har rört på mig idag, och när värken försvann så fick jag tillbaka min shopping humör så jag tog och satte ihop en inredningstips i franskstil som finns i inlägget högre upp. Jag skulle själv vilja ha en hel del av grejerna, dels gardinstången men också lampan, får se om och när jag handla dem. Förut var jag mer in på orientalisk inrednig men nu har det svängt till fransk stil, jag vill ha blålila, grålila väggar, och mer strama linjer och färger men med en tasch av orientaliskt, som mina buddafigurer.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards