I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 19 juli 2009

Av Marie - 19 juli 2009 22:47

Nu är jag sugen på att spela ett av spelen som jag beställde förut och som jag ännu inte har kunnat spela förut för att den i slutet av installation kopplar upp sig mot nätet, som jag ju inte har. Nu har jag registrerat spelet, men vet inte hur jag ska tala om det för spelet, då det inte finns ett nät, som kan bekräfta vad jag gjort. I alla fall med sims 2 kunde man göra så här, att registera det offline från en annan dator, får se hur det går nu? Jag skulle så gärna vilja spela spelet någon gång? Annars får jag väl hittat på något annat att fördriva tiden med, innan det är dags för kvällens CSI Miami.Tänk om det skulle kunna vara lite lättare ändå??

Av Marie - 19 juli 2009 17:29

Det kanske inte var så smart att klippa häcken igår med ont i en muskel, för jag måsta ha sträckt mig - igen. Nu har jag ont i 2 muskler, båda sitter vid skuldebladen, så jag har idag (hittills) inge lust att handla eller ens att gå ut. Jag vill inte sträcka någon mer muskel i helgen. Så jag får se om jag kommer iväg ner till centrum imorgon eller så, tänk om man kunde låta bli att sträcka en muskel på ett tag nu, det är ju inge kul att ha lite små ont när man bland annat ska sova sen. Jag är lite sugen på att skaffa mig spelkonsolen i alla fall, då kan man ju spela fast strömmen har gått eller det åskar, får se hur jag gör, det måste ju finnas spel till som man ska tycka är roliga också. Sen får jag se vad och om jag skriver en kort blogg på nick fanclub sedan, också? De verkar tycka att jag är rätt rolig?? Men jag hatar verkligen bollsporter. Men jag får något att göra ändå.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards