I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 31 juli 2009

Av Marie - 31 juli 2009 21:55

Jag tog och läste en artikel nyss, den var rätt intressant. Fast det är kanske mest för att man har de artikeln handlar om. Annars går det rätt trögt att läsa Inte ens det förflutna, det är min första bok av henne och det går så trögt. Det känns nästan som man inte kommer någonstans, jag trodde att den skulle gå rätt bra att komma in i efter jag såg Främmande fågel på tv, men det här är något att bita i. Jag vet bara inte om jag orkar hålla taget? Men nu ska jag nog ta och fika en stund och spela lite mer sims 3? Innan det är dags för kvällens CSI, får se vad som händer idag? Det kanske blir spännande rent av??

Av Marie - 31 juli 2009 21:16

Jag har spelat lite mer sims 3 idag, och jag fick - äntligen, ett spökbarn som det glöder om, hans far brann nämligen upp för en tid sedan. Har inget vetigt att göra, såg för en stund sen en video där så många personer som möjligt skulle få plats med i en tvåsitsig smart car, och tillslut när de stängde dörrarna och bargage luckan så befann sig 15 personer i bilen, men den kunde inte åka iväg då för många personer skymde sikten. Jag får ta och hämta filmerna någon annan dag, jag kom inte iväg idag, för jag mådde inte något vidare under tiden de hade öppet. För jag är rätt sugen på att kolla på lite ny film, och ännu har jag inte sett några av de filmer som jag tog och köpte tidigare i veckan med lite musik också, ännu dröjer det ju ett tag tills Bsbs släpps. Och snart släpps ju biljetterna också.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards