I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 20 juli 2009

Av Marie - 20 juli 2009 20:37

Det har inte hänt så mycket idag, mer än jag har börjat på att läsa en ny bok, Den mörka ängeln av Mari Jungstedt och den är rätt spännande. Jag får se när jag kommer iväg ner till centrum, men en så länge har det inte blivit av. Annars har jag bara kollat runt lite, inte gjort så mycket idag mer än jag gått en sväng. Lyssna på radio en stund innan jag somnade, och då fick jag höra Shape of my heart med Bsb, och då kom jag och tänka på att det inte är så långt tills nästa singel släpps, och undra hur den kommer att låta? Innan man får höra hela albumet. Men än får man vänta ett tag till. Men det ska bli spännande och se hur det hela låter. Men tills dess får man sysselsätta sig med olika saker, som att titta på en ny film, läsa en bra bok eller hitta ett nytt spel man vill testa, för det dröjer ytterliggare några månader innan den släpps.Men nu ska jag nog ta och spela lite sims 3, det var ett tag sedan sist. Får se vad som kan hända och vad som händer imorgon...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards