I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 10 juli 2009

Av Marie - 10 juli 2009 22:27


Nu finns det möjlighet till att lyssna på musiken till kommande singeln Soldier Down (Instrumental), det låter lite likt The Call eller i alla fall som något studsar runt. Jag kan knappt vänta tills singeln kommer ut och man kan höra vad de sjunger om.

Av Marie - 10 juli 2009 19:04

Jag har tagit en tillfällig paus från Grey´s Antomy, för en stund jag sitter nämligen och spelar ett av spelen som kom idag (Sherlock Holmes versus Jack the Ripper) det är rätt roligt men man får tänka en hel del så man blir rätt trött efter ett tag. Det andra spelet kan jag inte spela förens jag får internet - uppkoppling. Jag hade även tänkt städa idag men jag är rädd att det är jag för trött för, men jag hoppas att göra något åt det i helgen. Annars så börjar det bli intressant i Grey´s Anatomy igen, jag har precis börjat titta på säsong 4. Får se om jag tittar på några avsnitt när jag inte orkar spela något mer idag? För nu hade jag tänkt lösa några fler ledtrådar för att tillslut få fast mördaren, men det är lite klurigt men det är bara roligt. Med lite utmaningar ibland. Så får jag se vad som händer lite senare?? Kanske jag lyssnar på någon bsb låt på youtube?

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards