I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 23 juli 2009

Av Marie - 23 juli 2009 23:57

Jag lovar min sista för idag. Jag såg att Nick Carter skrev om detta på sin Twitter så jag var bara tvungen att checka in det. Perez hilton har lagt upp den nya singeln med Backstreet boys på sin blogg, och nu är det bara några dagar kvar tills den börjar spela i en radio nära dig.

Av Marie - 23 juli 2009 23:20

Jag har spelat en del sims 3 idag, fast man har haft spelet i över en månad nu så lär man sig nya saker hela tiden. Idag hade en av mina manliga simmar en önskan att få ett till barn med sin fru, vilket jag trodde var omöjligt då hon var timmar från att bli åldring, men hon blev med barn och blev inte åldring förens 16 timmar efter hon gett sin man en son. Men han vill ha ytterliggare ett barn, men det orkar jag inte med. Jag tycker han ska vara nöjd med sina 3. Annars har jag läst en del och nu är det 120 sidor kvar i boken, så den är nog utläst innan helgens slut. Annars så sitter jag fortfarande och funderar men jag har i alla fall övergett idén helt nu om att köpa bärbar spelkonsol, då skulle det vara roligare att köpa en vanlig spelkonsol istället. Så jag får ta och fundera vidare, annars finns det annat och göra imorgon, jag ska ta och se om de kan korta mitt klockarmband som jag köpte på semestern, för det är för långt på mig. Men det finns också annat att underhålla sig med.

Av Marie - 23 juli 2009 15:52

Svar till Linda: De kommer till Hovet den 4 december i år och biljetter finns att köpa från den 3 augusti. Så du behöver inte åka till Danmark om du inte vill. Ang: BSB


Idag har jag ont i hela övre ryggen, och nacken. Och jag tycker att alla som säger att det är nyttigt med motion ska få dela lite av min värk, för just nu tycker jag att motion bara är skit. Det gör ont om man rör sig, och det gör lika ont om man inte rör sig. Men ändå har jag vart ut på en promenad och det går nästan att uthärda så länge man inte vrider på huvudet eller kroppen för mycket. Annars får man ont igen. Det suger att sträcka några muskler i kroppen. Men annars har jag läst halva Den mörka ängeln och den är så spännande att man inte kan låta bli att läsa några sidor varje dag. Men snart ska jag ta och beställa lite saker men först ska jag nog ta och läsa lite till först sen får jag se vad jag gör.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards