I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 17 juli 2009

Av Marie - 17 juli 2009 20:33

Idag har jag inte gjort så mycket, har mest läst en del, och så har jag förnyat min medlemskap på Bsb fanclub idag. Igår hade jag inte så mycket att göra så på vinst och förlust addade jag Nick på hans fanclub, och idag när jag gick in så hade han vart inne och svarat. Yay, min vänlista är inte tom längre. På fancluben händer inte mycket, där har jag 5 vänner, och 7 har vart inne på sidan - på 3 år! Och på Nickcarter.net har jag 3 vänner (en är Nick Carter himself) och 5 har var inne på sidan sedan jag blev en medlem för 29 timmar sedan! Jag tycker det är en hel del. Får se om jag kommer iväg ner till centrum imorgon, jag hade tänkt ta och titta på lite böcker, förmodligen pocket, men det är ju ändå böcker och sedan ville mamma att jag ska köpa lite sytråd. Så nu har jag lite att göra imorgon också.

Av Marie - 17 juli 2009 01:56

Jag sitter uppkopplad på msn, fast jag är trött - eller jag är mer än trött det känns som jag har tappat hjärnan för inatt. Ändå är jag vaken, det finns ingen logik i det, överhuvudtaget. Men snart går jag nog och lägger mig, jag satt mig här för att kolla lite innan jag gick och la mig, och jag har hittat det jag sökter, eller till och med bättre jag har hittat en hel ny sång med Bsb som jag inte har hört förut, som jag hoppas finns med på det nya albumet.

Annars hoppas jag på att jag kommer iväg ner till centrum idag, och sen kan jag inte bestämma mig för om jag vill ha PSP eller inte. Det börjar bli jobbigt att inte kunna bestämma sig. För de sänker priset för att reta mig eller locka mig, jag vet inte vilket mer än att jag inte vet om jag vill ha det eller inte. Tänk om man visste ibland vad man vill eller om man hade någon man kunde fråga.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards