I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 9 juli 2009

Av Marie - 9 juli 2009 21:26

Det blev väldrig spännande idag, när jag kollade på Grey´s Anatomy, först tog en evighet tills hon blev hittad (1,5 program) och sen tog det (1,5 program) tills man visste att det skulle gå bra. Det tog till och med en evighet att sova pga att jag var tvungen att veta innan jag somnade, annars hade jag aldrig kunnat somna, men det tråkigaste att det nu är bara 2 avsnitt kvar av säsong 3 och jag ska snart börja med den sista som jag har, och jag tycker att det går alldeles för fort. Annars sitter jag och väntar på mina spel som inte dök upp idag, jag hoppas att de dyker upp snart innan jag börjar undra var det har tagit vägen. Annars så börjar boken ta slut (Bokcirkelns bekännelser) men även Grey´s Anatomy, det skulle vara bra om de kunde spela in nya avsnitt en den takt jag avverkar dem eller om säsong 5 verkligen kommer i höst textat till svenska, jag är inte bra på sjukdomar på engelska. Men nu ska jag gå tillbaka till vad jag gjorde förrut (titta på Grey´s) och så får jag se om jag åker ner till centrum till helgen? Det skulle vara kul att komma ut och se något annat för en stund, än att gå samma promenadsträcka varje dag. Det börjar bli tråkigt, det enda som förändras är vädret och årstiden, sen ser allt precis ut som vanligt. Men nu ska jag ta och uppehålla mig en stund innan CSI Miami börjar för idag. Får se hur pass intressant det kan bli idag??

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards