I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 22 juli 2009

Av Marie - 22 juli 2009 21:53

Idag har jag nästan bara spenderat framför datorn, med att spela sims 3. Det är rätt kul att kunna göra det mesta eller att säga åt andra att göra dem åt än. Jag har lite grejer på gång, eller jag har ett par grejor som jag fundera på, kanske är närmare sanningen. Och ett smakprov på dem är att jag ska försöka ta mig ner till centrum, jag har lite ärenden att utföra som jag tycker ha fått blivit liggandes alldeles för länge. Men nu är det dags att förändra det, och göra något åt det, och det börjar med att beställa lite ny/a musik/filmer och böcker. Sen står jag i kvalet mellan att köpa en bärbar spelkonsol eller lite nya smycken, och jag vet inte hur jag ska göra? Jag får bara huvudvärk när jag tänker på hur lite skärmen är, men samtidigt kan det vara kul ibland. Eller så är det bättre att köpa smycken (som jag vill ha) och handla en lampa som man kan använda vid tex strömavbrott så blir det helt plötsligt nästan lika, hur man än väljer. Jag får väl som vanligt ta och fundera vidare, men under tiden ska jag nog ta och åkter gå till att spela lite mer sims 3 tills kvällens CSI börjar. Hmm, undra om vad det kan handla om ikväll då?

Av Marie - 22 juli 2009 21:23

Jag är rätt sugen på att ta och förändra mitt hår lite, jag har det ständigt och jämnt (till min frisörs stora förfäran) alltid uppsatt och då i hästsvans för det är lättast. Förut när jag hade kortare hår brukade jag fläta håret ibland men nu är det för långt och speciellt för tungt att jag har gett upp alla försök till att fläta det, och då går jag och funderar på att ta och locka det ibland, när man får lust till det. Men först måste jag införskaffa mig produkter till håret (bara för att jag har ledsnat på det för stund) så behöver jag inte förstöra det genom att inte använda värmetålande produkt. Får se hur det slutar och om jag även tar och köper en lock/plattång också?? Då ska jag allt kunna ta och förändra min frisyr lite.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards