I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 2 mars 2009

Av Marie - 2 mars 2009 22:24

Nu ska jag snart gå och snabb städa innan jag tar och fikar framför tvn lite senare, jag funderar på att kanske ta och börja titta på förhäxad igen, det är 1 av 3 tvserier som jag har på dvd. Det var ett tag sedan jag såg den, någon gång ifjol tror jag att det var. Åh, i ju förra våren. Måste det snöa ännu mer när jag vill ha VÅR? Tror inte det hjälpte mycket heller. Jag får väl ta och stoppa huvudet i snön tills den börjar tina någon gång? Jag får väl ta och städa ända fram till vår? Men jag har ingen lust. Jaja, jag har i alla fall inte många sidor kvar i boken nu, det är något att hurra för. Fast det finns ingen här, så det blir lite svårt men jag får ta och göra det själv. Sen ska jag gå och äta något för jag är hungrig,ibland känns det som att man inte gör något annat än äta. Spontant har jag inte lust att läsa någon av böckerna som jag ska läsa den här månaden, just imorgon. Får nog ta och läsa en annan bok emellan så jag kanske får insperation att läsa mer och fortare ett tag igen och så kommer förhoppningsvis våren på posten eller i alla fall på köpet. Men nu ska det bli gott att äta någon macka och dricka en kopp te, på återseende imorgon.

Av Marie - 2 mars 2009 19:45

Nu har jag städat en del i mitt rum, inte allt men en del och det börjar att se ut som ett nytt rum - ett renare rum i alla fall. Jag ska nog ta och städa skrivbordet lite mer innan jag går och lägger mig, så jag har lite mindre att göra imorgon. Sen har jag lagt kläder i byrån och snart måste jag nog ta och rensa i byrårna igen, för att få plats med allt men den dagen den sorgen blir inte nu i alla fall. Sen ska jag ta och på allvar läsa ut Ren som snö, men nu om en stund ska jag se Charterhjältar och sedan Cityakuten så det får bli efter dem i såna fall som jag plockar lite, slänger sopor och läser i boken. Sen ska jag ta och fika innan jag går och lägger mig, kanske kommer jag och skriver något mer här innan jag går och lägger mig. Får se vad det i såna fall kommer att handla om?

Av Marie - 2 mars 2009 15:46

Och så är vi inne i mars månad, och jag vill att det ska bli vår - nu. Tror ni att snö smälter och temperaturerna och solen kommer att återvända den här månaden? Jag tvivlar, jag tror att jag måste vänta tills nästa månad innan det händer *suck* ja vill ha vår. Förutom att jag går och väntar på våren så har jag också läst en hel del i helgen och boken är snart utläst. Jippi. Ska ta och välja en att läsa lite senare idag, över böcker jag ska läsa den här månaden. Men först ska jag ta läsa ut boken, och den är rätt bra men insperationen till att läsa är just nu skiftande upp och ner vilket gör att jag vissa dar bara läser runt 30 sidor. Men annars har jag städprojektet på gång, där jag ska städa en del av rummet för att innan veckan är slut vara klar med. Jag hoppas att jag kommer att hålla min deadline. Men jag tar och sätter igång om en stund, innan dess finns ett par saker som jag vill göra innan dess, som att surfa på nätet ett tag innan jag går och städar för idag.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards