I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 28 mars 2009

Av Marie - 28 mars 2009 18:23

Jag är sugen på att något dataspel, men problemet är att jag inte vet riktigt vad jag är sugen på, att spela. Så tidigare idag när jag var för rastlös då tog jag och gick på en promenad efter utför ett ärende, som var att köpa cigaretter innan ständnings dags i kiosken. Jag röker inte och har aldrig gjort men mamma röker. Men jag kanske ska ta och träna en stund, nu när jag inte kan komma på något annat att göra. Sen kan jag ta och läsa en stund, jag funderar på att ge Robinson en chans till, och det för att det inte finns någon annat titta på. Idag är det exakt 6 månader sedan jag började blogga, tiden har ändå gått ganska fort, måste jag säga. Men nu ska jag ta och träna lite och läsa en stund sen får jag se om jag kommer att spela en stund idag eller inte? Hoppas att det kommer en film på tv eller om det är en film man ha som man vill se sen, för nu börjar det här bli långtråkigt, att inte ha något att göra eller att inte känna lust till att hitta på något.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards