I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 14 mars 2009

Av Marie - 14 mars 2009 23:01

Och så har jag tittat på hela Timmarna, och jag tyckte det var en bra film, men lite sorglig. Jag har aldrig läst den, men jag har lånat den innan den gick upp på bio men jag hann aldrig läsa den, så nu sitter jag och funderar över om jag någonsin kommer att läsa den? Annars såg jag ju melodifestivalen. Vann rätt låt? Det tycker jag i alla fall, för det var ju inte snälla, snälla som vann. Men jag tyckte att det tog lite väl lång tid innan det vart klart, men nu har vi i alla fall ett bidrag som ska mot Moskva. Nu är det rent i mitt rum i alla fall, får se när jag hinner städa under på skrivbordet? Nu ska jag ta och läsa några sidor till, och kanske lyssna på lite musik.

Av Marie - 14 mars 2009 18:09

Undra hur det kommer att slutat ikväll. Det känns som att det finns 10 möjliga vinnare och jag vet att de är 11, men det känns konstigt om Snälla, snälla kommer att vinna idag. Men annars kan det sluta hur som helst, tråkigt bara att det kommer att ta längre tid än vanligt för det kommer väl bli så nervöst att man får ont i magen innan det är över. Förhoppningsvis är det en av det bättre låtarna eller numren som går vidare till Moskva. Men tílls dess har jag andra planer som jag nu måste sätta i värket för att överhuvudtaget hinna klart eller ens halvvägs innan det smäller och tävlingen börjar. Nu börjar allvaret, nu är det snart över men tills dess ska jag helst ha städat klart, och mitt rum ska helst vara dammfritt.

Av Marie - 14 mars 2009 17:27

Jag har smått börjat närma mig slutet av Pappersväggar, och det är nu mindre än 50 sidor kvar så den kommer att vara utläst innan helgen är över. Jag ska snart se slutet av Timmarna som jag var för trött för att se igår, och efter det men före Melodifestivalen hoppas jag att jag hinner dra ett varv med dammsugan över mitt golv. Vad har jag annars gjort idag? Jag har sett Spårlöst via nätet, det sänds ju tyvärr samtidigt som Cityakuten och CSI så det är tur att två av dem går i repris, så att man kan se dem i efterhand. Jag måste snart ta och beställa nytt shampo och balsam, det känns så skönt att jag har hittat hårvård som är bra för mig, naturen och som inte ger mig värre eksem än jag redan har. Fast den börjar att läka ihop nu, så nu måste jag fortsätta med det enda hårvård som inte gör att jag kliar sönder halva min hårbotten. När man står och funderar medan man tvättar håret och man nu har hittat ett shampo och balsam som gör så att det inte kliar, då vill man inte ens veta vad det är i de vanliga hårvårdsprodukterna som kliar, vad de innehåller för kemikalier som jag tydligen reagerar mot. Men de nya shampot luktar så gott, honung, apelsin och rosenvatten - som det innehåller samt en gnutta olivolja. Man känner sig ren när man är klar, och det bästa av allt - det kliar inte längre.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards