I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 6 mars 2009

Av Marie - 6 mars 2009 21:23

Jag har ännu inte kommit förbi mitt problem i Sinking Island så nu har jag börjat spela GTA men nu går det inte så bra där heller. Så jag vet inte vad jag ska hitta på? Snart tar jag och kollar på en film eller en tv-serie i brist på annat att göra. Och så ska jag förska ta och läsa ut boken Snablar! så att jag kan börja på en ny. Nu håller jag på och går igenom reklamen som kom för en stund sen, den kommer varje fredag kväll vid lite olika tider och innehåller reklam från butiker i närområdet. Och snart så är det dags för påsk, men ännu är det några veckor kvar tills dess. Och jag hinner gå igenom reklamen i lugn och ro. Men nu ska jag nog ta och städa katternas toalett, då blir i alla fall dem glada för det lilla man gör.

Av Marie - 6 mars 2009 14:59

Just nu sitter jag och gör inte mycket, jag hade velat kolla utbudet av mp3-böcker hos Adlibris för att sedan beställa därifrån men deras hemsida har nu varit nere i en vecka och man kan ju fråga sig vad det är som händer just nu. Kommer den att komma upp igen eller inte? Vilket är lite irretande att inte veta, men jag antar att man inte kan göra så mycket åt att man inte kan komma åt sidan. Nu ska jag snart ta och försöka igen med spelet, det är irreterande att det inte händer något, för det börjar kännas som om jag inte uppfattar alla detaljer innan jag tar och försöker lösa problemet och därav kommer jag ingenstans. Men nu ska jag ta och försöka ta in allt och försöka lösa problemet för om jag inte gör det så börjar jag snart spela GTA, i brist på annat att göra.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards