I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 11 mars 2009

Av Marie - 11 mars 2009 23:13

Jag ska ta och läsa lite i boken om en stund, kanske att jag hinner till den åttonde novellen i boken innan jag går och lägger mig? Sen ska jag ta och varva ner för att imorgon förhoppningsvis kunna uträtta lite ärenden. Sen får jag se vad som mer händer, det är ju en del som man behöver. Jag ska ta och fika om en stund och läsa en stund innan Numbers, sen får vi se om jag lyssnar på lite musik innan jag släcker lampan för idag. Jag har också klarat ut Grey's anatomy spelet idag, samma dag som den släpptes. Jag sitter och funderar över vad nästa novell kan tänkas handla om, det enda som är gemensamt mellan dem att det handlar om något i sagornas världen eller att man ska ha en stor potion fanasi, för här möts man från mellan troll till robotliknade vikariater. Få se vilket som blir min nästa bok efter denna är utläst, men tills dess är det några dagar kvar.

Av Marie - 11 mars 2009 15:27

Jag satt och läst en blogg som sedan ledde in mig på arlandas sida, och om bara några veckor är arbetet med den nya terminal 5 klart. Där säkerhetskontrollen kommer att vara på två plan samt en mycket större taxfree. 1700 kvadratmeter för att vara exakt eller 6 tennisbanor, kommer man hinna med planet om man går in i butiken är min fråga? Men annars rullar det på som vanligt, jag börjar snart att läsa nästa novell och om jag mår bättre imorgon så ska jag försöka klara av mina ärenden på samma gång annars får jag väl dela upp dem. Jag ska väl ta och träna om ett tag, och så ska jag ta och små städa, jag ska förska ha det städat innan helgen. Annars sitter jag och funderar över boxen med samtliga avsnitt av Grey's anatomy, jag kanske tar och beställer den i slutet av månaden? Men tills dess finns det andra saker som ska göras, av en lista som aldrig verkar ta slut.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards