I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 10 mars 2009

Av Marie - 10 mars 2009 22:13

Men nu ska jag ta och återgå till mitt spelande och se vad som mer händer innan det är dags för att se på kvällens Numbers och så får jag se om jag hämtar packetet imorgon eller om jag åker ner till centrum, det känns inte som om jag kan göra bägge sakerna samtidigt just nu. Och var tog våren vägen? Varför fortsätter det och snöar när jag vill att de ska bli vår? Jag är trött på allt halkande, slaskande och snösläntar. Jag vill att det ska vara vår med solsken, vår blommor och fågel kvitter. Men jag antar att jag får ta och vänta ett tag på det. *suck* Tänk de som redan har vår just nu. Se hur juvligt det ser ut på bilden, så vill jag att det ska vara just nu.


Bilden är lånad.

Av Marie - 10 mars 2009 21:40

Idag har jag läst en hel del och snart läst ut den fjärde novellen och nu är det bara sex kvar eller 5 och en epilog till Hanteringen av odöda, men jag kommer att ha börjat på den femte novellen innan jag släcker lampan för idag. Men jag ska även hinna med att titta på Numbers och spela lite mer på spelet som kom hem idag, och det är väldigt kul det heter Grey's Anatomy, fast den tydligen ska släppas imorgon så kom den hem till mig idag. Man spelar allihopa och försöker att lösa deras problem och ibland är det svårt då man kämpar mot klockan. Men jag har också tränat idag, fick upp pulsen riktigt regält och då brukar jag bli törstig. Jag gick / sprang 3 km på 9,30 istället för 11,40 i förgår. Och jag har får inte lika fort mjölksyra längre, det tycker i alla fall jag är det bästa med alltihopa. Sen funderar jag på att köpa boxen med alla avsnitten av Grey's Anatomy, men det får jag ta och fundera över lite senare och när jag ska göra det.

Av Marie - 10 mars 2009 21:17

Detta är mat jag inte tycker om! Utmanad av Sandra T.


Skriv ner 5 maträtter du INTE tycker om, för att sedan se om någon annan gillar dem. Detta är bara några stycken.


1. Risgrynsgröt

2. Surströming

3. Korvstroganof

4. Chili con carne

5. Lever


Jag utmanar dessa två:

Sanna

Maria

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards