I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 15 mars 2009

Av Marie - 15 mars 2009 19:19

Jag sitter och kollar på vilket shampo jag ska beställa härnäst, men även annat när man ändå är på gång att beställa andra saker samtidigt från samma butik. Jag sitter och fundera på att kanske prova på något annat av deras märken också, jag får se lite senare hur det blir, duschtvålen verkar lukta gott - den innehåller apelsin och vanilj. Men jag har också hittat böcker som jag köpt för flera år sedan och som jag har hittat igen idag, så någon nytta har man i alla fall gjort idag. Men det är inte mycket som jag planerade att göra idag som faktiskt inte blev av, och det måste man väl ändå se som en förändring. Men jag måste nog vänta med beställning till i alla fall mitten av veckan, allt kan man inte göra samtidigt - fast man helst skulle vilja göra det ibland. Men nu ska jag ta och läsa några sidor till i boken så att jag snart kan börja med min nästa bok.

Av Marie - 15 mars 2009 15:13


Nu har jag snart läst ut boken, jag har bara några sidor kvar. Och jag tror att väljer Fallen Ängel av Michael Connelly som min nästa bok att läsa efter Pappersväggar. Igår efter Melodifestivalen så tog jag och laddade iPoden men lite nya låtar och tog sedan och tittade på en film, A History of Violence. Den handlar om en man som lever i en byhåla med sin familj och har kämpat hårt med att lämnat sitt gamla liv efter honom, men en dag kommer det i fatt honom - hur han än gör att glömma, vet han vad han måste göra. Jag har tidigare sett lite mer än 3 minuter av filmen, men nu när jag har sett hela så tycker jag att den var rätt bra, men sorglig. Och imorgon ska jag försöka komma iväg och hämta ut packet, sedan sitter jag och väntar tills ikväll då måndagens avsnitt av CSI:NY visas igen på tv.


Jag avslutar inlägget med en snutt av en ny låt med Bsb.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards