I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 23 mars 2009

Av Marie - 23 mars 2009 22:13

Jag sitter här och har kollat på tv i några timmar nu, helst vill jag se ett program till innan jag somnar men för närvarande så vill jag ta och fika lite och sedan läsa något kapitel i boken. Det är runt 70 sidor kvar, så den är slut tills på onsdag - synd för jag gillade verkligen den här boken. Men det är väl bara att ta nya tag och bestämma vilken man ska läsa härnäst och jag tror att jag är lite sugen på att läsa Psykopaten av Dean Koontz. Får se om det blir den eller om jag väljer att läsa en annan bok istället. Annars ska jag försöka fixa mitt nya leg imorgon eller på onsdag, det är bra att få det gjort. Sen ska jag nog ta och bädda rent i sängen imorgon, och då kan jag ta och inviga min nya kudde. Så då har jag ett nytt uppdrag till dess, men nu tänker jag svara på några mejl. Ta en fika och läsa lite gran innan jag bestämmer mig hur vidare jag vill se Numbers eller inte.

Av Marie - 23 mars 2009 16:36

Jag hade ingen lust att göra någonting idag, så leg får vänta tills en annan dag, jag trodde ju att jag skulle få se CSI:NY då fick vi strömavbrott som höll i flera timmar, så ny tycker jag att jag inte behöver släcka lampan i en timme mellan 20.30-21.30 på lördag för en klimatsmart lördag, för vi hade inte ens värme på elementet i flera timmar. Så jag var riktigt sur att jag inte fick se det avsnittet, utan jag fick sitta i stearinljus och läsa Fallen ängel, men det gick i alla fall lättare än när jag senare var tvungen att läsa med hjälp av ficklampan, men det var skönt när strömmen kom tillbaks. Men pga att strömmen gick så fick jag möjlighet till att bara läsa och på ett sätt var det skönt för den börjar bli riktigt intressant, så ja den är läsvärd. Och jag vill ha fler av hans böcker som handlar om Harry Bosch. Men nu ska jag åter gå till att läsa Fallen ängel, så får jag se vilken min nästa bok kommer att bli?

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards