I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 29 mars 2009

Av Marie - 29 mars 2009 19:50

Idag har jag tränat, spelat lite sims 2 som jag inte har gjort på evigheter, och så har jag läst lite gran och imorgon ska jag försöka komma iväg ner till centrum. Annars jag lust till att göra andra saker, som jag vill ha men jag måste komma iväg ner till centrum omgående för leg fixar sig inte själv, vilket jag tycker är lite synd på ett sätt. Annars har det inte hänt så mycket idag, jag har skrivit lite på en av mina noveller på dator, och funderar på att gå och kolla på en film mest för att jag inte har något annat att göra. För en del saker ska göras imorgon, men idag finns inte så mycket att göra än att vrida fram klockan, så det känns som en sådan där dag då det inte händer så mycket vilket kan vara rätt tråkigt ibland. Men någonting ska det i alla fall finnas att göra, och nu ska jag ta och leta reta på en film och kolla på, sen får vi se vad jag hittar på innan jag går och lägger mig. Det finns ju saker att göra imorgon också. Men det tar jag nog och skriver om då.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards