I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 5 mars 2009

Av Marie - 5 mars 2009 18:02

Nu har jag hittat en annan gudie till spelet och det verkar som att gudien jag hittade först har en hel del fel i hur jag ska göra, så jag ska nu ta och se om jag kan fixa det här och sedan gå vidare och upptäcka fler saker innan jag tillslut vet vem som är - mördaren. Nu ska jag allt ta och lösa den här gåtan och  gå vidare i spelet, Sinking Island för det här börjar bli tröttsamt att inget har här på 3 månader för att jag inte kommer längre. Jag hör av mig om ett tag igen, när det blir för tråkigt eller när jag inte kommer något längre och inte gör framsteg i spelet. Sen ska jag väl också ta och läsa lite och ladda mobilen, den har tydligen vart på i över en vecka utan att jag märkt något, det vissar hur ofta jag använder den. Det vill säga lika ofta som den fasta telefonen - nästan aldrig alltså.

Av Marie - 5 mars 2009 16:08

För ett tag sedan tog jag och gick en liten promenad i solskenet och det var rätt skönt, jag ska träna senare ikväll, så jag har inte tränat klart för idag än. Jag har förmodligen läst klart Snablar! innan helgen och den är rätt rolig bok och det är ett tag sedan jag tog och läste en skönlitterär bok som inte är deckare, thriller eller kriminalroman och ibland är det bara skönt att byta genre. Igår tog jag och surfade in på sidan ifrån jag ska beställa den nya kameran ifrån, och har nu fått ett pris på produkten. Den har ännu inte anlänt till Sverige i stort, så det finns ännu tid kvar till att fundera, kameran ifråga Panasonic DMC - TZ7 kommer i alla fall i den butiken jag ska beställa den ifrån den är svensk inporterad kosta 4895:- men snart ska jag äta blodpudding, för att det är gott och läsa en stund jag har fortfarande inte kommit längre in i spelet för det är någon pusselbit som jag har som är fel. När jag får ork ska jag försöka se om det finns fler hjälp som kan tänkas hjälpa mig i rätt rikning. Men innan dess finns det andra saker som ska göras.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards