I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 22 mars 2009

Av Marie - 22 mars 2009 20:45

Om en stund ska jag ta och fika, och samtidigt läsa lite ur boken Fallen Ängel, kanske imorgon kommer jag och betala och ladda ner dem för att sedan ladda in dem i iPoden, för nu har jag bestämt mig för vilka böcker jag vill ha. Sen ska jag också ta och testa kudden som jag tog och köpte idag, jag hoppas att den kommer att leva upp till vad den lovar, så att man kan ta och sova fortare än vad som hittills var möjligt. I veckan ska jag också ta och beställa lite underkläder men också ta och beställa nya hårvårdsprodukter, jag måste bara ta och bestämma mig för vilket märke jag ska välja och för vilket använingsområde. Men nu ska jag ta och hitta något och äta och försöka ta och läsa lite mer i den spännande boken innan jag ska se CSI:NY och därefter gå och lägga mig. Får se om jag kanske hittar en film jag inte sett på länge eller om jag börjar att se om någon av mina tv-serier, som jag inte har sett på länge? Men först ska jag koka lite te.

Av Marie - 22 mars 2009 18:43

Idag har det hänt en del. Jag har läst en hel del, och nu är det klart mindre än halva boken kvar och nu börjar det även börja blir riktigt intressant i boken för det har fått upp ett spår ett riktigt starkt spår över vad som hände nästan 10 månader innan men som har visa kopplingar till deras pågående utredning. Sen verkar det som om Gossip Girl kommer att släppas runt den 17 juli, alltså 3 månader efter att den importerade tv-serien landar i hyllorna, så man får ta och hålla ut några månader till innan den kommer ut. Så man får väl ta och hålla ut några månader till, annars tänkte jag ta och ladda ner några nya mp3-böcker, och ladda in i iPoden, det finns plats för många fler böcker i den och ibland är det bara skönt att luta sig tillbaka och lyssna, jag ska kolla om jag kan hitta någon med samma författarare som jag läser just nu. Och jag har hittat en, som är skriven av honom och som handlar om samma polis som jag läser om nu. Men annars var jag nere och tog fotografi till mitt leg idag, så imorgon tänker jag ta och fixa ett nytt leg, sedan finns det visa saker som jag har kvar att fixa imorgon när jag åker ner på nytt.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards