I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 4 mars 2009

Av Marie - 4 mars 2009 23:29

Nu ska jag snart ta en fika och bläddra igenom dagens tidning samt läsa en och två sidor i boken innan det blir dags för nattv innan jag kryper ner innanför täcket. Sen kanske jag bara tar en promenad och skytter på tripen ner till centrum och kanske planerar in den under nästa vecka, då jag ska ta och fixa nytt leg, och gör allt på en och samma gång så det blir gjort och det är en del. Som nya par skor MBT skor som ska vara bra för kroppen att gå i, påfyllning av handkräm och kiselgel, nytt leg och något mer som jag säkert kan komma på rätt fort. Ah, choklad och kanske glass också? Jag älskar glass, eller i alla fall ett märke men det har ni nog lagt märke till vid det här laget. Men nu ska jag ta och förbereda mig inför Numbers och sedan ska jag gå och lägga mig. Godnatt

Av Marie - 4 mars 2009 19:39

Phu, nu har jag gått 3 km på maskinen och i alla fall för stunden är jag helt slut. Det lär vara nyttigt att träna och röra på sig, men undra om det är så nyttig att bli helt slut? Törstig blir man också, så man dricker nästan en halv liter på lite mindre än 15 minuter. Men nu ska jag återgå till att spela, jag har ett tag suttit fast men nu har jag hittat lite ledtrådar som gör att kan komma förbi hindret där jag förnärvarande har kört fast. Ska se om jag nu kan komma förbi det och längre in i spelet och att jag sen hinner se Efterlyst som börjar om någon timme. Men sen ska jag väl ta och lästa en stund innan det börjar och sen medan jag väntar på kvällens avsnitt av Numbers sedan brukar jag gå och lägga mig. Får se om jag åker ner en stund på centrum imorgon? Det är ett par saker som har tagit slut och som måste inhandlas, får se om jag orkar gå upp imorgon, jag sover 9 timmar om dagen och under 9 timmar och jag är mer än levande död.

Av Marie - 4 mars 2009 15:31

Det känns som min dag börjar först när jag har gått igenom min lista av bloggar som jag följer, på något sätt så ger det mig insperation - men till vad? vet inte ens jag. Men det är irretarande när internet kraschar som det brukar göra ett par gånger i veckan, då får man hålla tummarna att man har sparat inlägget innan man startar om nätet *suck*. Annars har jag läst mer än 1/3 av boken, Snablar! och då undrar jag genast vilken min nästa bok kommer att bli men det vet jag inte än - jag bara läser på. Men nu ska jag ta och äta snart men innan dess ska jag ta och prata lite, jag älskar att prata det kan jag göra hela dagarna. Och sedan får vi se vad jag tar och hittar på, fast om jag skulle ta och städa lite och träna en stund så skulle i alla fall inte det vara dumt. Vi ses om ett tag...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards