I huvudet på Aponi

Direktlänk till inlägg 14 mars 2009

17.27 Läst och tvättat håret

Av Marie - 14 mars 2009 17:27

Jag har smått börjat närma mig slutet av Pappersväggar, och det är nu mindre än 50 sidor kvar så den kommer att vara utläst innan helgen är över. Jag ska snart se slutet av Timmarna som jag var för trött för att se igår, och efter det men före Melodifestivalen hoppas jag att jag hinner dra ett varv med dammsugan över mitt golv. Vad har jag annars gjort idag? Jag har sett Spårlöst via nätet, det sänds ju tyvärr samtidigt som Cityakuten och CSI så det är tur att två av dem går i repris, så att man kan se dem i efterhand. Jag måste snart ta och beställa nytt shampo och balsam, det känns så skönt att jag har hittat hårvård som är bra för mig, naturen och som inte ger mig värre eksem än jag redan har. Fast den börjar att läka ihop nu, så nu måste jag fortsätta med det enda hårvård som inte gör att jag kliar sönder halva min hårbotten. När man står och funderar medan man tvättar håret och man nu har hittat ett shampo och balsam som gör så att det inte kliar, då vill man inte ens veta vad det är i de vanliga hårvårdsprodukterna som kliar, vad de innehåller för kemikalier som jag tydligen reagerar mot. Men de nya shampot luktar så gott, honung, apelsin och rosenvatten - som det innehåller samt en gnutta olivolja. Man känner sig ren när man är klar, och det bästa av allt - det kliar inte längre.

 
 
Maria

Maria

14 mars 2009 17:56

Väldigt va du läser! Läser du alla böcker du köper, till sista sidan? På ett par veckor har jag läst 2/3 i en bok men läser inte hela tiden då. Boken heter "Farväl, älskade Holly", hemsk bok så det är väl bra att det tar lite tid.. Men vissa böcker går på några dagar att läsa. :)

http://seaver.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 22 mars 2015 23:15

Det går mycket lättare att blogga på den nya portalen, inläggen sparas automatiskt. Så en del problem som jag tidigare haft med att allt förvinner efter att min uppkoppling blir svajig, är nu mera ett minne blott och jag tycker att det är så skönt. S...

Av Marie - 7 februari 2015 23:17

Sitter och fundera på om jag ska beställa hem lite musik? Har en rabattkod som går ut i dagarna och jag minns att jag pratade om runt jul att köpa hem lite mer musik. Jag älskar musik, synd bara att det inte släpps så pass ofta som jag skulle vilja b...

Av Marie - 6 februari 2015 21:49

Var i behov av lite essiebutton humor, och så fick jag det idag. Det är nästan som man blivit beroende.     Får läsa lite mer på ...

Av Marie - 3 februari 2015 22:36

Sitter och tittar på några serier, försöker varva ner. Får se om jag lyckas eller om det istället blir tvärt om. Annars har jag läst lite ur boken idag innan jag försökte låna om den och den fick samma utgångsdatum som den jag redan hade och nu går i...

Av Marie - 2 februari 2015 23:08


  Jag blev positivt överraskad av att dessa låg i min brevlåda idag, trodde att det skulle ta längre tid. Men jag blev glad när jag såg att paket hade kommit. Kan knappt vänta tills jag kommer att använda dem. Det ser så enkla och små ut, precis v...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards