I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 1 december 2008

Av Marie - 1 december 2008 22:06

Jaha, så nu har Abby och Lukas slutat i cityakuten också. Kommer det att finnas några kvar?

För det känns inte så snart. Jag ska snart gå och fortsätta titta på Sagan om de två tornen. Jag har inget bättre för mig än att göra Sagan om ringen - maraton. Eller ja, jag sover ju emellan, men det känns inte som att det finns så mycket att göra eller se på tv just nu. Sen har jag aldrig haft en dator som har haft Windows media center förut, vilket också gör det ännu en ny nivå, det finns ju så mycket att göra i det programmet.

Men jag vet vad jag ska göra imorgon, jag ska köpa godis. Jag har inte ätit godis på evigheter, det är mer än en vecka. Jag äter mörkchoklad men det är för att jag ska kunna äta det andra godiset, en gång i veckan. Och mörkchoklad är nyttigt, det svåra är bara att hitta god mörkchoklad och dem finns inte i matvaruhusen, för deras mörkachoklad innehåller sojalektin = besk choklad och sämre chokladbönor. Det är tur att vi har en chokladaffär nere i centrum.

Av Marie - 1 december 2008 15:04

Nu märks det att det är den 1 december idag, när mistluren ekar över bygden. Det låter för jävligt, högt och lågt ifrån vackert. De är dags för årets sista test, utifall krig mm.

Men krig har vi inte haft sedan över 250 år, kan vi inte slippa mistluren?

Jag börjar få ont i huvudet.

Av Marie - 1 december 2008 14:48

Det är synd om mig idag. Jag har ont i magen och mår illa, samtidigt, det är aldrig kul. Annars sitter jag och kollar in spel som jag vill beställa idag, det finns för få av dem på discshop att jag inte vågar vänta mycket längre på att beställa hem dem. Men nu är det i alla fall klart, spelen kommer hem imorgon. Det fanns en film som jag ville ha, One more kiss, men den var slut. Får se om jag beställer den sen?

Sen ska jag ner till centrum på onsdag och se om jag ska köpa GTA, några julklappar, och Ben&Jerry, men först vill jag inte ha ont i magen fram tills dess. För det gör ingen glad.

Av Marie - 1 december 2008 12:59

Nu har jag kommit desto längre i min strevan att göra klart min kombinerade Jul och födelsedagslista. Och då hittade jag den här mobilen som är en LG KF300 en GSM telefon som kostar under 2000:- utan abonnemang. Så nu tänker jag önska mig en sådan här i julklapp. För jag tycker att den är snygg.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards