I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 10 december 2008

Av Marie - 10 december 2008 23:10

Nu har jag tittat på efterlyst och insider och på söndag ska jag se veckans avsnitt av Osyldigt dömd. Om ett tag ska jag även ta och se kvällens avsnitt av CSI, men jag tänkte ta och titta förbi här först. Sen ska jag spela lite mer Sims 2 och läsa en och annan sida till. Jag är nu uppe i kapitel 21 eller nere i 87 kaptel kvar tills boken är utläst - men det beror på hur man ser det.

Men jag hoppas att jag kan komma iväg imorgon och åka ner till centrum för att på börja julklappsinhandlingen. Och handla lite åt mig själv också. Hoppas bara att de har kvar det som jag har bestämt mig för, jag är ju inte helt hundra än, men förhoppningsvis så gör jag av med en del av inköpen imorgon. Jag ska också passa på att köpa ett internationelt frimärke imorgon för brevet som ska till Usa. Jag fick tillbaka omdömet på låttexten - Very Cool. Men jag tror att jag kommer att få mycket gjort imorgon, inte bara med att inhandla julklappar. Men det är rätt smart att handla julklappar där du kan få dem inslagna. Då sparar man lite tid. Som tex i smyckesbutiker, bokaffärer, klädeskedjor. Om man nu känner sig stessad inför julen.

Av Marie - 10 december 2008 14:26

Det kanske skulle vara en idé att ta och köpa det här spelet för att motionera hjärncellerna. Sherlock Holmes Trilogy verkar vara tre spel i ett, och jag ingen av de andra Sherlock Holmes så passar det bra att köpa detta och få de andra på köpet. Annars ser det rätt mörkt ut gällande det mesta. Inget går ju som det var tänkt från början eller det känns somdet inte gör det i alla fall. Ett av dem är städningen av garderoben och mitt rum, som inte har städats enligt mitt förra schema. Jag vet inte vad jag ska göra av sakerna, så att jag kan ställa in dem som just nu står inne i mitt rum. Men jag hoppas att jag snart kan börja att jobba på det, innan jul helst. Men en del av sakerna är inte mina så de får jag inte slänga men jag kommer att slänga gamla kartong och friolit bitar. Vem vill ha kvar dem?

Av Marie - 10 december 2008 14:01

Just nu är jag arg på mig själv, jag undrar varför jag inte hade någon lust att åka iväg ner till centrumet igår för? Då hade jag varken ont i magen eller hade gasbesvär som jag har idag. Så idag vägrar jag åka någonstans, för att det gör så ont. Vad gasbesvären betyder i mitt fall är att gaserna spänner ut tarmen så den blir platt, där i ligger smärtan. Nå, det är väldigt vanligt att det blir så lite då och då i månaden om man lider av IBS. Jag får hoppas på bättre tur imorgon, för det brukar inte hålla i sig, så länge. Men jag får väl ta och fortsätta att läsa, titta lite på tv. Om man har riktigt tråkigt så kan man ju kolla lite på nobelmiddagen. Sen ska jag nog ta och skriva lite på än av mina noveller eller vad jag nu ska kalla dem, och ladda min gamla ipod med nytt matrial.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards