I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 6 december 2008

Av Marie - 6 december 2008 20:40

Nu finns den äntligen att köpa. Den efterlänktade hörluren med fjärkontrolen till dem nya iPodarna. De som inte väntar för länge, får oftas vad de söker. Nu kan man i alla fall skicka sin beställning och så kommer hörlurarna hem till dig efter 3-4 veckor. Men det skulle inte förfåna mig om det efter den tidsplanen kommer att kunna levera dem fortare än så och att 3-4 veckor är innan dem har dem på lager. Men så ligger det nog till.

Annars sitter jag har och har lite tråkigt, så då sitter jag här en stund. Jag hade tänkt att kolla in Britney - For the record, men den börjar inte förens lite drygt 2 timmar än. Har ni missat att cdon även inporterar album och från Usa som är släppta i bla asien? Oftast är det dyra och man har ingen aning om vad man får för extra låtar mm. Jag tycker detta borde ingå om albumet är mer än dubbelt så dyrt. Så jag tror inte att deras imorterade prylar kan gå så bra, när man bara har ett artistnamn, album/singel titel och pris.


Annars får jag väl ta och läsa lite till i Skadad, men jag har ännu inte bestämt vilken min nästa bok ska bli efter att jag har läst ut den här. Men nu börjar jag känna mig lätt illamående, jag tror att det är dags att äta något. Jag brukar må illa när mitt blodsocker är lågt.

Av Marie - 6 december 2008 17:56

Portugal

Kanarieöarna

Lissabon

San Francisco, USA

Gotland
Åland
Nya Zeeland

Av Marie - 6 december 2008 16:46

Jag tycker att det är lite ruggit inne, men det är kanske för att vi bor i en träkåk? I alla fall, nu tror jag att jag vet vad jag ska ge mamma, en pocket bok, en liten kaffepress (hon har stor men det är onödigt att använda när hon är ensam om kaffet) och sen kanske hon får en topp eller en till bok, det har jag inte bestämt riktigt än.

Pappa kanske får en tröja och en bok, fast det är heller inte bestämt än, det är tur att jag inte ska handla julklappar idag. När jag nu är så osäker. Men om jag nu är osäker gällande deras julklappar så är det inget mot vad jag är när det gäller min brors julklapp, snart får han två askar aladin eller paradis eller än av varje.

Av Marie - 6 december 2008 00:33

Nu är helgensreklam inne, jag ska ta och kolla in den lite närmare snart. Och jag får inte glömma bort att läsa några sidor i den nya boken heller, det går rätt fort att läsa den, men historien är rätt sorgligt. Jag fick en känsla att hon utsett för sexuella övergrepp rätt tidigt i boken, när hon försökte visa upp sig, för familjens älsta son.

Men jag ska beställa lite saker senare idag. Underkläder, bla spel och kanske någon film?, och shampo och en till sak från pengarna jag fick i födelsedagspresent. Men det orkar jag inte ta och göra nu. Men jag är irreterad på att det har slutat att sälja mina underkläder ute i butik. Förrut hade både Lindex och Twilfit dem, men nu har det slutat att sälja just min favorit kolletion hos Sloggi. Så nu är det lättare att skicka efter än att åka till Täby, Solna och även in till Stockholm som jag beställer från, fast på nätet.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards