I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 23 december 2008

Av Marie - 23 december 2008 15:41

Visste ni om att det tydligen finns ett snus som är dyrare än alla andra?

Tydligen så finns det ett sådant. Snuset är Kardus Superior Blend och är ett årgångssnus. Att det fanns årgångsvin eller whisky är tydligen en helt annan historia när det nu även finns snus? Snuset levereas i en polerad handgjord träbox av ek. Ett finare namn för trälåda i trä. 2008 års upplaga består av lufttorkad skinka? nej det var visst tobak, lufttorkad tobak? Och hur är andra snus då, hårtorksfönad? Den lufttorkad tobak är från Ungern blandat med soltorkad Kurnool - tobak från Indien vilket smaksförstärks med en skvätt whisky, highland single malt för att vara exakt. Hör och häppnad upplagan är begränsad och kostar 450:- för 100 gram. Va, så mycket för så lite, eller så mycket för så dumma vanor. Eller orkade de inte tillvärka fler träboxar för hand?

Av Marie - 23 december 2008 14:59

Nu sitter jag här, dagen före julafton och har äntligen fått min kortläsare. Jag tänker vänta till efter jul att ta beslutet om jag även ska ta och koppla på internet också. Har ska man inte ta förhastade slutsatser. Och imorgon händer det, då behöver man inte vänta längre tills man får ta och öppna presenterna. Medan andra inte är lika otåliga som jag som skulle kunna veckor tills de får öppna sin julklapp. Förra året fick jag tex en marksänd digitalbox vilket är bra när jag vill se på svt och tv4, för att jag inte behöver titta på en starwards stjärnor utan faktiskt får in en bild. Men det hade vart roligt om den också kunde få in tv3 och kanal 5, för då skulle jag använda den mer än vad jag gör nu. Men nu gåt det inom rimlig tid att beställa dem nya hörlurarna till iPoden med fjärkontrol, då de nu kommer inom 10 dagar. Undrar hur länge man får vänta tills de kommer inom en vecka??

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards