I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 2 december 2008

Av Marie - 2 december 2008 23:41

Jag håller på att skriva klart texten, diket och till och med låttexten som jag ska skicka till Usa senare den här månaden. Då den kommer att hamna i Nicks födeldags bok, som han kommer få runt sin 29 års dag.

Jag skrev några rader tidigare idag, och jag ska sen om jag kommer att fortsätta med det jobbet även imorgon. Sen återstår jobbet att få det att flytta ihop, det är nästan det svåraste av alltihop innan man skickar iväg det.

Jag ska även börja med julklappsinköpen imorgon, men jag tror inte jag kommer att köpa allt nere i centrumet, dem må ha mycket men det har inte allt. Som film och så. Det blir rätt svårt att hitta dvdboxar därnere. Men jag kan alltid köpa annat, och så är det dags för månades glass. Får se imorgon vad det blir för något?

Jag hoppas bara att jag hittar något att köpa, och att jag inte har ont i magen. Sen vet jag inte än vad jag ska ge, och det är vad som är det värsta med julafton. Men snart ska jag nog också börja läsa på om judendomen. Men inte idag, för den är alldeles strax till ända.

Av Marie - 2 december 2008 18:20

Just nu sitter jag och tittar på den sista filmen i Sagan om ringen triologin, Sagan om Konungens återkomst. Det är lite kul för ibland så vet jag vad de ska säga, och jag har inte sett filmerna på mer än 2 år. Jag kanske kommer ihåg en del från böckerna? Eller så är det sant att jag har fotografiskt minne. Men jag ska även försöka läsa lite mera idag, jag vill så gärna börja på att läsa en annan bok nu.

Men jag får vänta en stund till, för än är inte boken slut. Men nu ska jag ta och återgå till filmen, boken, om en timme Dr Åsa till följd av ännu mer film och läsning. Dagen kommer att avslutas med CSI: Miami.

Av Marie - 2 december 2008 14:36


Nu sitter jag och väntar på spel som inte har dykt upp, vilket de borde ha gjort. Och jag är fortfarande godissugen, får nog ta och göra någonting åt det snart, innan kiosken stänger. Undertiden har jag hittat ett klipp från Harry Potter halvblodsprinsen som kommer i maj. Men det känns konstigt att det är så lång tid kvar, det är tur att de händer lite saker däremellan. Så man inte bara måste vänta.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards