I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 17 december 2008

Av Marie - 17 december 2008 23:25

Och så sitter jag här återigen några minuter innan CSI börjar, och jag hoppas verkligen att jag har lust att åka och julshoppa imorgon. För snart börjar det kännas som en stress när man inte kommer iväg och det blir av.

Sen har jag äntligen kommit igång att läsa Ps Jag älskar dig, samtidigt som jag pararellt läser den engelska boken. Där det just nu går lite trögt. Sen är det även dags för årets julstädning, jag har börjat så smått. Annars är jag medlem på sidan stardoll.com och igår hade jag tråkigt och designade ett mönster till ett festlinne, som såldes idag till en klippdocka. Det var kul att göra mönstret.

Av Marie - 17 december 2008 17:22

Om man beställer 2 produkter från märket Simply Organic  från Accessora senast den 23/12 så får Split Ends Treatment gratis. Sen skulle jag vilja köpa väskan och kanske tillhörande plånbok av mina födelsedagspengar som jag fick tidigare i år.

Men jag vet ju inte när det ska bli av, för det borde nog tas i kraggen och göra något åt det nu på en gång så att det blir gjort innan erbjudandet försvinner. Bla har min hud börjat få eksem liknade hud efter att jag tvättat håret, och genom att bytta till Simply Organic som inte innehåller några kemikaler så skulle jag vilja se om jag på det sättet kan bli hjälpt, med att eksemen försvinner. Jag får ta och göra det här lite senare idag, det är lika bra att få det gjort.

Av Marie - 17 december 2008 17:10

Jag håller förnärvarande och spelar Sinking Island men det går inte så bra för mig, för jag kan inte hitta hur jag ska få en stum kvinna att ge mig hennes fingaravtryck och utan dem så kommer jag ingenstans. Jag har också snart läst ut Mordet på jultomten och ska börja med Ps. Jag älskar dig som min nästa svenska bok, jag håller fortfarande på med Eat, pray, love.

Och om inte det vore nog så var jag tvungen att aktivera windows, det första jag gjorde idag. Och jag fick bara felmeddelande när jag kopplade upp den mot internet så jag var tvungen att ringa supporten och få 48 siffror som skulle knappas in. Så nu fungerar det att komma åt windows igen, men då har jag fastnat i spelet istället. Jag vet inte vad som är värst?

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards